Drit er jo så mangt, i landbruket er det definitivt ein ressurs, så det kjem jo an på korleis ein ser det

Ha ein dritbra kveld folkens!

Moderator: Global moderator
Tja, mulig det.. Men det finnes folk som faktisk kan selge dritt!RZR-Jånni wrote: Skulle gjerne kjøpt selv og. Men all fornuft sier imot det å kjøpe dritt.![]()
Denne kan sikkert med fordel legges ut på "Fredagstråden"ford wrote:Tja, mulig det.. Men det finnes folk som faktisk kan selge dritt!RZR-Jånni wrote: Skulle gjerne kjøpt selv og. Men all fornuft sier imot det å kjøpe dritt.![]()
Høyrt om Humør Bonden?? og hans Hestedritt sprettert??
Man lærer etterhvert som man kjøper gull og finner bare dritt.ford wrote:Tja, mulig det.. Men det finnes folk som faktisk kan selge dritt!RZR-Jånni wrote: Skulle gjerne kjøpt selv og. Men all fornuft sier imot det å kjøpe dritt.![]()
Høyrt om Humør Bonden?? og hans Hestedritt sprettert??
Siden det var så mykje snakk om TAKHØGDE (og du/nokon stengte tråden mitt under mitt siste innlegg), så vil eg benytta sjansen her til å nevna at det med rette kunne vært nokon som kunne ha godt av å kjøpe Syncro`n, (betre kjent som dritten), da denne har plenty av dette da den har TAKLUKE
![]()
![]()
;Dette kunne kanskje ha vært med på å øka horisonten til enkelte??
Må uten få rette ei stor takk til alle som var med på å "løfta opp" denne annonsa og mest truleg førte til at dri...eh, Syncro`n blei solgt!
PS! Det er fremdeles ein dr.., EHH Syncro som treng ny eiger....
Må`kje la små kverulantar som meg øse dykk opp! Da blir det jo bærre morro gitt!