Varmepotter
Moderator: Global moderator
-
- Juniormedlem
Varmepotter
Har varmepotter til boble og t2.
Sv: Varmepotter
Heisann. Jeg trenger begge varmepottene til en 2 liter T2 motor (CJ motor). Er det disse du har? Og i så fall; hva skal du ha for de?
Rune B.
Rune B.
1977 T2 Camping
-
- Juniormedlem
Hei!Ruboe wrote: Heisann. Jeg trenger begge varmepottene til en 2 liter T2 motor (CJ motor). Er det disse du har? Og i så fall; hva skal du ha for de?
Rune B.
Jeg har høyre og venstre potte til 2 l motor. Kr 300 pr stk. Brukbar stand.
Flotte greier! Jeg slår til. Når og hvor passer det at vi utveksler penger og potter? Jeg er hjemme på avspassering denne uken, så jeg er fleksibel.
Rune B.
Rune B.
1977 T2 Camping
-
- Juniormedlem
Jeg håper at det er rette varmeboksene jeg har. Det er nemlig to forskjellige utførelser, den eldre typen tettes med en oval kopperring mot toppen, den som kom senere, har en mer firkantet flensflate, og tettes med pakning mot toppen. Det er den siste typen jeg har. Hvis du har sett på min profil, vil du se at jeg bor i Ålesund, og da blir det ikke så enkelt å treffes. Men jeg kan sende boksene med Posten. De er jo ganske tunge, så det blir vel kr 230 i frakt.Ruboe wrote: Flotte greier! Jeg slår til. Når og hvor passer det at vi utveksler penger og potter? Jeg er hjemme på avspassering denne uken, så jeg er fleksibel.
Rune B.
Hei gjenn. Sjekker ikke profilen din før jeg svarte sist
Tror dette skal være de riktige pottene. Sender deg en mail.
Rune B.

Rune B.
1977 T2 Camping