Jeg hadde vært på "utrykning" til en ulykksalig ung mann som heter Håvard som fikk stopp med sin lyseblå 1300S i byen igår kveld, skivene foran var rødglødende! Vi tok en demonteringsjobb idag, og skal bestille deler nå. Nye bremseskiver, klosser og slanger foran, så er den fine 73-modellen "GuddTuGåu"
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Spotta ei AUTOMATIC 1303 bobla på Voss, ved Einsmio ikveld!! Var på dugnad hjå ein i klassen(austin a35, engelsk bil,, desto rusta) og etter det for me opp for å sjå på den automaticen, var satt på bredda glassfiber skjermar og stigtrinn og eit extremt stygt glassfiber panser.. ellers ser den veldig bra ut, nesten, men håpar å sjå den på vegen til sommaren boblene tar seg opp på voss no!
Jeg hadde vært på "utrykning" til en ulykksalig ung mann som heter Håvard som fikk stopp med sin lyseblå 1300S i byen igår kveld, skivene foran var rødglødende! Vi tok en demonteringsjobb idag, og skal bestille deler nå. Nye bremseskiver, klosser og slanger foran, så er den fine 73-modellen "GuddTuGåu"
Kanskje du kan beholder panelen,male et rød kryss på den og kaller deg for "The dub doctor"då kan du bruker de penger du får fra oppdrag å betaler skatte regning!
1973 1300s T-1 (Buzz) en eiers bil !solgt.
1969 mr biggins. latelooker solgt.
1956 cal looker. Green Godess
1960 resto cal. OTT
Ble stående å beundre en hvit 1300 (såvidt jeg husker ) i går kveld på Sandsli, reg L74xxx. La merke til at den var merket med RZR i ene ruten, så skjønte jo at det var noen her i klubben sin Virkelig fin bil!
Boblevik wrote:
Ble stående å beundre en hvit 1300 (såvidt jeg husker ) i går kveld på Sandsli, reg L74xxx. La merke til at den var merket med RZR i ene ruten, så skjønte jo at det var noen her i klubben sin Virkelig fin bil!
Dette er "solans" sin bild dvs at den ha gått i arve til sonn da kult bil
1973 1300s T-1 (Buzz) en eiers bil !solgt.
1969 mr biggins. latelooker solgt.
1956 cal looker. Green Godess
1960 resto cal. OTT
Ved rundkjøyringen på trengereid so spåtta eg ei LH 68+ bobla som passerte oss, metallic blå farge, og trur det var den eg spotta på askøy ein gong før, boblo svingte opp mot kvamskogen
Noen her som er den stolte eier av en hvit 1300 som står parkert utenfor Møller Drotningsvik? Sett at den har stått der hver gang jeg har kjørt forbi (til/fra) BHS