defekt t4 2liter SELD
Moderator: Global moderator
defekt t4 2liter SELD
Eg har ein 2liter motor til transporter liggande. Delvis demontert men meinar den skal vere komplett. 1 defekt topp, stempel og sylinder, pga knekt ventil. Blei demontert på starten av 90-talet og stua vekk.
Nokon intressert? Gje bod.
Kan bringast til Åsane.
Nokon intressert? Gje bod.
Kan bringast til Åsane.
Last edited by heljo on Tue Apr 13, 2010 8:32 pm, edited 1 time in total.
Sv: defekt motor
skal prøve å finne den i dag.
eg fann nokre nummer på motoren, men trur egentlig ikkje dette fortel noko serleg.
Det stod "SI 12" og 004.101.100 01A
Viss dette ikkj er koden, kvar finn eg den?
Det stod "SI 12" og 004.101.100 01A
Viss dette ikkj er koden, kvar finn eg den?
då prøver eg igjen i helga, bur ikkje samme plass som motoren. 

Heisann. Jeg driver å shiner opp en CJ motor. Dessverre er den ikke komplett. Mangler bla varmepotter, eksosanlegg, forgasser og innsugsmanifoil. Jeg er heller ingen ekspert, så hva som passer på de forskjellige motorene vet jeg ikke. Men om dette er en CJ motor er jeg interessert. Pris?
1977 T2 Camping
eg har ikkje fått sjekka koden enno, skal prøve før påske. Pris? anar ikkje, derfor står det "gje bod".
Flotte greier, da venter jeg på det. Er den komplett med varmepotter og det hele?
1977 T2 Camping
Etter det eg huskar, skal varmepottene vere der. Vi får sjå når eg får tid..
motorkode er CJ 005485. Motoren er ikkje fullt så komplett som eg trudde, finn ikkje forgassarar og innsug, har ikkje eksosanlegg, trur eg fann 1 varmepotte (den var så liten at eg ikkje er sikker på kva det er, halvparten så stor som på boble). Forgassarane og innsug skal eg ha ein plass, det er eg nesten 100% sikker på, men kvar?? Har ikkje tid å leite etter dei for tida, så motoren blir seld uten. Nokon intressert? Kan ta litt tid før eg kan levere i Åsane og, men det ordnar vi på ein måte.
Hei igjen. Jeg takker nei til motoren, den jeg har er såpass bra. Men jeg er fortsatt interessert i varmepotter, forgasser, manifoil og eksos, så skulle det dukke opp er det bare å gi meg en lyd. Forresten har jeg tlf: 92441516.
Rune B.
Rune B.
1977 T2 Camping
Jeg byr deg en tuselapp ihvertfall.
bud mottatt med takk, vi lar det stå nokre dagar, så ser vi når påsken er over.
eg trur vi avsluttar denne,padden har fått 2-liter. Eg tar kontakt på e-post seinare.
Last edited by heljo on Thu Apr 08, 2010 11:52 am, edited 1 time in total.