StarBugs-garasjen
Moderator: Global moderator
Sv: Geirs garasje
jeg legger på brunox - det setter seg godt om ikke annet og hindrer rusta og tar det som eventuelt sitter i stålet. nbvini,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
Brunox er good! Sjekk litt med den som skal lakkere - om du vet hvem det blir. Mekomen/Lakkspesialisten anbefalte i alle fall Brunox da jeg ba de om råd, det var akseptert av lakkerere. Nå er det jo siste par årene blitt mye vannbasert lakk det går i, så det kan jo hende det finnes noe nytt lurium som passer til disse.
- Bjørn Hjellestad
- Supermedlem
Ja, det er viktig, don´t get fukt!GSR wrote:
Er litt usikker på etterbehandling. Har latt eit felt stå ubehandla ei stund for å teste, og det er ikkje antydning til rust. Tyder på det er lite fukt i lokalet. Så snart eg er ferdig med sveisearbeidet skal eg få bilen platerein før grunning.
Såvidt meg bekjent skal ikke Brunox brukes på blankt stål som ikke er rusta?
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Rett det Svein, du kan nok bruka brunoxen overalt men den bitt bedre der det alt er rusta. Ogso bør du jo varmebehandla for å herda..
Men det er heilt bortkasta å spraya på noko på denne no, Geir! Med mindre det er tropicana sauna på breistein..
Men det er heilt bortkasta å spraya på noko på denne no, Geir! Med mindre det er tropicana sauna på breistein..
TLF: 97419035
Det ruster selv om du ikke ser det. Jeg har i det siste endt opp med en 1K syregrunning fra Wurth på de platedelene som er helt frie for rust, og bart metall. Vet ikke om det er rett, men regner med det beskytter noe før bilen slipes, grunnes og lakkes.
Ingen fornuft - ren entusiasme!
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Er komme eindel lenger dei siste dagane. Har fått på plass anleggsflatane for flipphekken.
[attachment=1]
[attachment=2]
Har og byrja på sjølve hekken. Det gjenstår mykje arbeid, og hengslene er berre midlertidige. Får ihvertfall testa løysinga og passforma.
[attachment=3]
[attachment=4]
[attachment=5]
[attachment=1]
[attachment=2]
Har og byrja på sjølve hekken. Det gjenstår mykje arbeid, og hengslene er berre midlertidige. Får ihvertfall testa løysinga og passforma.

[attachment=3]
[attachment=4]
[attachment=5]
- Attachments
-
- bilde39.jpg (36.25 KiB) Viewed 1715 times
-
- bilde40.jpg (41.5 KiB) Viewed 1722 times
-
- bilde41.jpg (35.39 KiB) Viewed 1710 times
-
- bilde42.jpg (37.23 KiB) Viewed 1705 times
-
- bilde43.jpg (32.01 KiB) Viewed 1774 times
Last edited by Anonymous on Sat Feb 27, 2010 10:38 pm, edited 1 time in total.
1974 1303S
2018 Husqvarna Vitpilen 701
Dette blir veldig bra, Geir - topp score for kreativ vinkling og gjennomføring av ideene! 
http://www.rdtlabs.com/Presentations/ra ... /frame.htm

http://www.rdtlabs.com/Presentations/ra ... /frame.htm
Last edited by Anonymous on Sun Feb 28, 2010 12:12 am, edited 1 time in total.
Detta var ein ny vri ja!
Ser ut te å fungera heilt topp og, solenge du klarar å få den til å henga heilt oppe

- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Det er motorlokket som skal holde bakdelen oppe. Det er "nøye" planlagt, og skal fungere veldig bra..........trur eg.

1974 1303S
ja dette var en morsom løsning. Kjør videre, dette er moro og følge med på Geir? 

- StarBugs Geir
- Ultramedlem
No er 1303en "pakka ned" og lagra. Varianten/Langporschen skal klargjerast for sesongen! Så no skal forgassarane rensast, bensinslangar, pluggar/pluggkablar +++ skal bytast. Håpar han går litt betre iår!
Stereo skal monterast, han skal hevast litt, og interiøret skal få ei oppgradering. Skal og freista å få vekk den irriterande bulken på bakskjermen. Veit ikkje kor mykje eg røkk før påske. Då blir det KRUSING!
Har veldig lyst på nye felgar/dekk , men det blir nok ikkje iår
. Må få nokre andre framdekk, så ikkje bilen vil rett fram i kvar sving. 
Det er litt sveisearbeid på den, men det tek eg etter 1303en. Skal forøvrig på EU-kontroll i mai.......
Her er vel omtrent det eg har lyst å endre på bilen. Fuchs, klare lykter og få tak i/byggje "cleanere" støtfangarar. Ellers er den veldig bra syns eg.
[attachment=1]
Er ikkje så glad i blinklysa framme heller. Kunne tenkt meg noko anna, men det blir iallefall ikkje iår.
[attachment=2]

Har veldig lyst på nye felgar/dekk , men det blir nok ikkje iår

Det er litt sveisearbeid på den, men det tek eg etter 1303en. Skal forøvrig på EU-kontroll i mai.......

Her er vel omtrent det eg har lyst å endre på bilen. Fuchs, klare lykter og få tak i/byggje "cleanere" støtfangarar. Ellers er den veldig bra syns eg.

[attachment=1]
Er ikkje så glad i blinklysa framme heller. Kunne tenkt meg noko anna, men det blir iallefall ikkje iår.

[attachment=2]
- Attachments
-
- Langporschen.jpg (219.82 KiB) Viewed 1584 times
-
- Langporschen v3.jpg (218.59 KiB) Viewed 1561 times
Last edited by Anonymous on Thu Mar 11, 2010 10:49 pm, edited 1 time in total.
1974 1303S
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Eg har no funne ut at fleire er skeptiske til den enkle innfestinga for uniballen i red9design (og lignande) oppsett for coiloverbakstilling. LAperformance har ei mykje meir solid løysing, men heller ikkje den er optimal. Det blir mykje mas om dette i tråden min, men det er viktig for eg skal gjere denne ombygginga på både varianten og 1303en. Skal og bygge om til coilovers framme på varianten, men det blir nok løysinga til Red9.
Her er bilete av LAperformance si løysing:
[attachment=1]
Red9design:
[attachment=2]
Her er bilete av LAperformance si løysing:
[attachment=1]
Red9design:
[attachment=2]
- Attachments
-
- LAperformance.jpg (49.29 KiB) Viewed 1562 times
-
- Red9design.jpg (26.09 KiB) Viewed 1567 times
Last edited by Anonymous on Sun Mar 14, 2010 6:44 pm, edited 1 time in total.
1974 1303S
Eg ser ikkje heilt for meg korleis det der skal fungera?
Er da sånn att dei fancye dingsane skal steppa inn for fjørplatene, sånn att torsionen ikkje vert brukt, og so monterar du coilovers istaden fø støtdempar?
Er da sånn att dei fancye dingsane skal steppa inn for fjørplatene, sånn att torsionen ikkje vert brukt, og so monterar du coilovers istaden fø støtdempar?