Restureing av orginal baksjermer?

Har du noen gode tips eller triks å dele med dine luftkjølte venner? Eller har du et problem du ønsker hjelp til?

Moderator: Global moderator

Post Reply
Bård
Nybegynner
Nybegynner

Restureing av orginal baksjermer?

Post by Bård »

Hei!
  Ovalen min fra 54 er snart klar for lakkboksen,men treng litt hjelp fra dere som er innom her på forumet!?.Baksjermene er dårlege ved innfestinge til bilen eller er de i bra stand.Har hørt at dyktige karrosserifolk kutter vekk noen centimeter og greier knekke til ny profil og sveise på sjermen.Dem som skal lakkere (fagfolk) bilen de kunne ikke ordne sjermene for meg,.Noen som kjenner noen som kan hjelpe meg med dette problemet?Har mest lyst til å bevare desse orginalsjermene ...
Noen som kan hjelpe meg med venstre hjartelampe(treng ikke vere komplett)?
1954 boble full resturering
1962 boble patina look
1969 boble bruksbil"en
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Sv: Restureing av orginal baksjermer?

Post by Tistlo »

Har du bilder av skadane?

Eit meir enklare alternativ er jo sjølvsagt å skaffa to bakskjermar som har bra fals inn mot bilen, og modifisera dei til å verta lik dei på org skjermane, so kappa ut og sveisa over på dei andre.
TLF: 97419035
StarBugs Geir
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by StarBugs Geir »

Eg ville tatt med ein skjerm til Autoklinikk på Alverflaten (Lindås/Knarvik). Det er eit firma drive av hovudsakleg polske handverkarar. Ein del av dei som jobbar der er visst veldig flinke platearbeidarar. Dei gjer mykje jobbar på entusiastbilar, og driv ikkje berre med montering (som moderne karrosseriverkstad gjer.....)

Det er iallefall verdt eit forsøk :) Eg freistar forøvrig å få til ein grei avtale for klubben/medlemmane, men kvar jobb må jo likevel vurderast individuelt.

http://www.autoklinikk.no/
1974 1303S
2018 Husqvarna Vitpilen 701
Bård
Nybegynner
Nybegynner

Post by Bård »

Tistlo wrote: Har du bilder av skadane?

Eit meir enklare alternativ er jo sjølvsagt å skaffa to bakskjermar som har bra fals inn mot bilen, og modifisera dei til å verta lik dei på org skjermane, so kappa ut og sveisa over på dei andre.
Har ikke bilde av skadene .Men dette hadde kansje vert et godt alternativ,viss jeg hadde et par ekstra sjermer liggende.
1962 boble patina look
1969 boble bruksbil"en
Bård
Nybegynner
Nybegynner

Post by Bård »

Takk for tipset.Skal ta og undersøke litt den linken din til  autoklinikk  :thup
1962 boble patina look
1969 boble bruksbil"en
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

Nemo problemo å skaffa bakskjermar med brukandes kant! Mulig eg har to liggande :)
Bård
Nybegynner
Nybegynner

Post by Bård »

Okey,er tenkt og sjekke opp den linken jeg fekk tips om.Viss de ikke er noe alternativ for meg kjem,jeg til og kontakte deg om sjermer :thup
1962 boble patina look
1969 boble bruksbil"en
StarBugs Geir
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by StarBugs Geir »

Du kan jo spørre dei om dei foretrekker å bruke deler frå ok skjermar eller om dei helst vil bygge opp på nytt. Vil tru det er enklare for dei å ha donorskjermar som dei kan plukke frå, så du bør nok få tak i Tistlo sine skjermar om kantane er bra!  :thup
1974 1303S
2018 Husqvarna Vitpilen 701
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

Eg sa det var Mulig att eg har to ;) Det vil uansett ikkje by på nokon problemar å få tak i to bakskjermar! billig tilogmed!

Også vil eg tru og meina att det er langt enklare å bruka donoskjerm(med modifisering for å få lik kant) enn å laga frå scratschj. Tenk på kostnadane om du skal setta vekk det arbeidet. Er Veldig tidkrevande å laga sånt.
erika
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by erika »

Brukte bakskjermer er ofte dårlige dersom du er på jakt etter donor. Avhengig av hvor avansert utkapp du trenger så vurder å bruke nye plater eller reproskjerm.
Ingen fornuft - ren entusiasme!
RZR Andy
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by RZR Andy »

Kan du ta noen bilder av det som er dårlig? Å bruke brukte skjermer er greit nok for å få profilene riktig, men det er ofte en helt annen stålkvalitet med annet karboninnhold. Alt sveisearbeid er 90% forarbeid og 10% sveis, så dette bør kunne fikses med godt, tykt kvalitetsstål uten å kappe opp ellers brukbare nyere skjermer. 
Ble litt nysgjerrig nå; det er vel ikke den mørkerøde halvcabben dette? Den vi alle drømte om å få tak i for år og dag siden?
Bård
Nybegynner
Nybegynner

Post by Bård »

Skal prøve og få tatt noen bilder en dag.Bur to timer borte fra der bilen står lagret.Dette er bilen som de var to bilde av i førte nummer av klubb bladet i 2007(nede på side9) .Så er nok ikke den bilen du tenkte på.Kansje du var me på den klubbturen til bjørn West muset og såg bilen?Skriv nå dette selv om de kansje ikke er av intresse?
1962 boble patina look
1969 boble bruksbil"en
RZR Andy
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by RZR Andy »

Ok, nei da er det nok en annen bil det er snakk om! Enda en oval, altså - det blir stor stas på tilstelninger fremover! Den jeg tenkte på sto i mange år parkert i en bakke bak Forum kino, og ingen fikk kjøpe den. Frem til en heldig kar endag trakk det lange strået. Kjekt for han og flott at den også blir bevart! :thup
Vi er ikke motstandere av prosjekttråder under "Min bil", forresten ;)
Bård
Nybegynner
Nybegynner

Post by Bård »

takk,for mange gode tips.Har nå fått en som skal resturere orginal sjermene med innsveising av nytt stål :thup    ;D
1962 boble patina look
1969 boble bruksbil"en
Post Reply