Var veldig bra å få han godkjent, det generer i tillegg til fritid også inntekt som kan brukes til prosjektene mine...RZR-Andy wrote:Joker nord wrote: Nå som hunden er godkjent har jeg plutselig fått litt mer fritid. Har følgende på planen for vinteren:
- Få Ghia'en hjem fra lakkerer og montere den sammen. Er separert helt ned til skallet, så alt må monteres igjen.
- Bygge garasje. (Bra poeng Erik, skal bruke mer tid der enn på nettet.) Søknad er nettopp sendt til kommunen for godkjenning, håper å gå igang med byggingen om en måneds tid.
Har i tillegg en våt drøm om å få splitt doka'en kjørbar til neste års SCC. Det spørs nok om det skal holde veldig hardt, skal nemlig pusse opp huset mitt samtidig...
Det var pinadø på tide at doggen gjorde som sa!Gratulerer så mye, Arve - det var vel kjekt for dere begge.
Dokaen må jo bli klar, her må det prioriteres knallhardt! Hva skal du kjøre plank og spiker med - Ghiaen??? Patetiske tømrerbiler, bare så du vet det!![]()

Burde nok absolutt satse på å få doka'en klar først, hadde vært en konge arbeidsbil. Får se om jeg må endre prioriteringene når garasjen er på plass...