.

Her kan du diskutere alt mulig, men la det være interessant for andre VW-interesserte.

Moderator: Global moderator

Post Reply
User avatar
jayster
Supermedlem
Supermedlem
Posts: 1068
Joined: Thu Sep 20, 2007 6:33 pm

.

Post by jayster »

:thup
Last edited by jayster on Wed May 25, 2011 11:18 pm, edited 1 time in total.
1973 1300s  T-1 (Buzz) en eiers bil !solgt.
1969 mr biggins. latelooker solgt.
1956 cal looker. Green Godess
1960 resto cal. OTT
User avatar
67 bug
Nybegynner
Nybegynner
Posts: 34
Joined: Wed Apr 08, 2009 5:15 pm
Location: bergen

Sv: Eu godkjenning av en boble med litt støre motor en vanlig..

Post by 67 bug »

hei. det blir nok ikkje sjekket med mindre det er veldig tydelig at motoren er større. ikkje mange som vet hva de skal se etter på en boble motor. ;D
eg e mekaniker selv og vet at de andre eg jobbe med aldri ville ha sjekket det.
hans

Sv: Eu godkjenning av en boble med litt støre motor en vanlig..

Post by hans »

har du snopet deg motor jaimie ?
User avatar
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 4986
Joined: Mon Jun 23, 2008 3:21 pm
Location: Bulken, Voss, Hordaland

Sv: Eu godkjenning av en boble med litt støre motor en vanlig..

Post by Tistlo »

Jamen motoren din går jo så godt :)

Om du skal kjøpa "ulovleg" stor motor er det jo lurt å tenka på att du bør ha bremsar som klarar å stoppa den og!
TLF: 97419035
User avatar
Bjørn Hjellestad
Supermedlem
Supermedlem
Posts: 927
Joined: Sun Sep 02, 2007 4:39 pm
Location: Legoland

Sv: Eu godkjenning av en boble med litt støre motor en vanlig..

Post by Bjørn Hjellestad »

Med orginale skivebremser framme er det vel 100-120 hk som er godkjent, hvis du skal ha mer hk enn det saa finnes det masse alternativer for bremser

1641 motoren som staar i naa er det fin futt i, hvis du skal selge den stiller jeg meg opp i køen for potensielle kjøpere!
User avatar
Race-buggy
Juniormedlem
Juniormedlem
Posts: 55
Joined: Thu Oct 01, 2009 11:23 pm
Location: Sørlandet

Sv: Eu godkjenning av en boble med litt støre motor en vanlig..

Post by Race-buggy »

er nok lurt å begynne i den rette enden med bremser først som nevnet her alt.

så er det lurt å ha en god dialog med BT.

så er det lurt å få bremse test på motor med motor nummer

dokumentert inn i bremse papiret så di ser at det virkelig er den motor du kommer med

når du skal få dette godkjent.

er ikke en umulighet å få dette til.
Post Reply