Her for noen dager siden fikk jeg tlf av j harry og svein. de hadde fått tips om en orginal jeans boble fra 75. de ringte meg å lurte på om jeg trengte bruks bil. jada er den billig nok skal vel det funke. ringte damen å fikk den for billig (usett) fikk litt sjokk når den kom rullende inn på grillen. siden svein å j harry kunne levere den der. men shit heller, vi lager en billig rat boble. her er resultatet min bruks bil inntill videre hvertfall
orangenotch wrote:
Kul bil! Kjør 70 talls looker, ikke resto. Kamei spoiler og extralys? Er den bra teknisk?
Teknisk er bilen strøken! Ingen oljelekkasje, bremser biter så det holder og 1200en bak starter omtrent før Tommy tar i nøkkelen...
Bunnen er veldig bra, rust kun i kanaler.
RZR Sune wrote:
Denne har jeg sett nesten hver dag siden den var ny:) Vittig at du kjøpte akkurat denne lokale appelsinen fra Skålevik:)
He he, denne har meg, Rolf Erik og Sune sett som sagt nesten hver dag suse forbi skolene i Skålevik.
Da vi begynte på ungdoms-skolen var den begynt å få en god del patina!
Gratulerer Mr. T, noen kler dongeri bedre enn andre! Er vel en maken i Drammen som er vekket til live nå i høst også, litt mer power kanskje.
Jeans er morro i lyskryss i alle fall, pigge biler med veldig lavt giret kasse gjør at du egentlig ikke trenger stor motor.