StarBugs-garasjen

Legg inn bilder og info om bilen din eller prosjektet ditt.

Moderator: Global moderator

Post Reply
User avatar
StarBugs Geir
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 3150
Joined: Sat Aug 30, 2008 9:21 am
Location: Nordhordland

Sv: Geirs garasje -GSR-

Post by StarBugs Geir »

Høyres bra ut! Kva er forskjellen på S- kasser og "vanlige"?
1974 1303S
2018 Husqvarna Vitpilen 701
User avatar
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 4986
Joined: Mon Jun 23, 2008 3:21 pm
Location: Bulken, Voss, Hordaland

Sv: Geirs garasje -GSR-

Post by Tistlo »

Skal du fuga igjen mellom takrenne og resten, så bør du få sandblåst og fjerna !ALL! rust, derretter grunna og lakka inni, for att det ikkje skal rusta att. så fylla att, og lakka over når resten av bilen skal lakkast. Sprikk fuga opp etter lakk vert det ikkje fint.. Men det kan eg ikkje garantera om det vert uansett.. vert som å fjerne takrenna heilt og sveise det glatt.. ikkje så fint etter mi meining, Men Hey! Go custom! :thup

Veldig uvanleg hol i girkassi di forresten.!
TLF: 97419035
User avatar
StarBugs Geir
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 3150
Joined: Sat Aug 30, 2008 9:21 am
Location: Nordhordland

Sv: Geirs garasje -GSR-

Post by StarBugs Geir »

Då er hekken kappa av, og det er laga mal for platedelane som skal lagast for prosjekt flip-hekk.

Planen er å få av all gammal lakk, men er litt negativ til sandblåsing (av heile bilen). Vil freiste å få den platerein med "hånd-kraft". Vil bruke sandblåsing på utilgjengelege plassar og der det er rust. Må få laga eit tett telt rundt mekkeplassen min ;) Til tross for mange råd om det motsatte, det går nok mot splitting..........vil være 100% sikker på at all rust er fjerna.

Skal innom lakkeraren for å høyre korleis han foretrekk å få bilen mtp. grunning osv. Veit at mange er negative til sink.

[attachment=1]
Attachments
bilde25.jpg
bilde25.jpg (137.86 KiB) Viewed 2366 times
Last edited by Anonymous on Sun Nov 01, 2009 10:40 pm, edited 1 time in total.
1974 1303S
2018 Husqvarna Vitpilen 701
User avatar
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 4986
Joined: Mon Jun 23, 2008 3:21 pm
Location: Bulken, Voss, Hordaland

Sv: Geirs garasje -GSR-

Post by Tistlo »

Ser jo ut som ein dragracer allereie! :thup
Liker planen din! Alt under 100% er ikkje godt nok;)
TLF: 97419035
User avatar
StarBugs Geir
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 3150
Joined: Sat Aug 30, 2008 9:21 am
Location: Nordhordland

Sv: Geirs garasje -GSR-

Post by StarBugs Geir »

Einig Tistlo! Det kjem til å gå så mykje tid og pengar på dette prosjektet at det er betre å ta tida til hjelp og få det skikkeig. Har jo Varianten (Langporschen ;)) å cruise med i mellomtida ;D

Dokaen står no der og ventar uansett.

Har brukt litt tid på å studere produkta til Red9design. Ser veldig bra ut! Har sendt mail for å få info om godkjenning, prisar osv. Har lyst å ha coilovers "rund baut" og tannstang på både Langporschen, 1303en og dokaen........

http://www.red9design.co.uk/

Her er litt info om dette frå racebussen:

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,1110.390.html (Nederst i tråden)
1974 1303S
2018 Husqvarna Vitpilen 701
User avatar
Bjørn Hjellestad
Supermedlem
Supermedlem
Posts: 927
Joined: Sun Sep 02, 2007 4:39 pm
Location: Legoland

Sv: Geirs garasje -GSR-

Post by Bjørn Hjellestad »

Gå for splitting ja, du er 5 minutter unna, 100% er tingen :thup
User avatar
StarBugs Geir
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 3150
Joined: Sat Aug 30, 2008 9:21 am
Location: Nordhordland

Sv: Geirs garasje -GSR-

Post by StarBugs Geir »

I forrige veke vart falsen på innsida av b-stolpen fjerna på venstresida. Det skal gjerast mykje for å få bilen så clean som mogleg innvendig. Idag byrja sveisinga, og det gjekk greit! Blir jo litt puss og sparklearbeid, men trur det blir bra til slutt. Blir nok litt prøving og feiling med tinn etterkvart ;D

Eit par bilete frå dagens økt (iPhone er IKKJE noko kameratelefon........)

[attachment=1]

[attachment=2]
Attachments
bilde26.jpg
bilde26.jpg (42.9 KiB) Viewed 2331 times
bilde27.jpg
bilde27.jpg (36.31 KiB) Viewed 2315 times
1974 1303S
2018 Husqvarna Vitpilen 701
User avatar
StarBugs Geir
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 3150
Joined: Sat Aug 30, 2008 9:21 am
Location: Nordhordland

Sv: Geirs garasje -GSR-

Post by StarBugs Geir »

Då er splittinga gjort!  :thup

Var ikkje noko å lure på eigentleg. Med god hjelp frå Kristian, Alexander og Jonn-Stian gjekk det veldig greit. Ser fortsatt nærmast rustfritt ut, men har funne eindel plassar som treng litt stell, og som eg ikkje hadde kome til elles. Karroseriet hang ikkje spesielt godt fast heller. Allle skruer løsna greit, og det blir vel ikkje så lenge før understellet går til sandblåsing. Skal plukkast heilt ned fyrst. ;)

Litt bilete:

[attachment=1]

[attachment=2]

[attachment=3]
Attachments
bilde31.jpg
bilde31.jpg (154.56 KiB) Viewed 2295 times
bilde30.jpg
bilde30.jpg (188.48 KiB) Viewed 2309 times
bilde29.jpg
bilde29.jpg (197.15 KiB) Viewed 2296 times
1974 1303S
2018 Husqvarna Vitpilen 701
User avatar
StarBugs Geir
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 3150
Joined: Sat Aug 30, 2008 9:21 am
Location: Nordhordland

Sv: Geirs garasje -GSR-

Post by StarBugs Geir »

Har byrja å studere ulike løysingar for hjuloppheng/bremser. Har veldig sans for løysingane til Red9design, men dei leverer ikkje godkjenningspapirer. Kerscher leverer og coilovers bak, men også utan godkjenning. Red9 sitt sett er dessutan fullt justerbart og inneheld ombyggingssett for å erstatta torsjonsfjæringa.

Red9Design:
[attachment=1]

Ved ombygging til coilovers bak anbefaler Kerscher eit avstivingssett, det er det ikkje snakk om hjå Red9. Det verkar fornuftig, så ein kombinasjon av desse (eller Red9 + eigenprodusert) blir nok løysinga.

Kerscher Tuning
[attachment=2]

Framme blir det eit vanleg coiloversett frå ein av dei (truleg Red9) + div. forsterkningar/avstiving.
Attachments
bilde33.jpg
bilde33.jpg (58.51 KiB) Viewed 2271 times
bilde32.jpg
bilde32.jpg (40.94 KiB) Viewed 2295 times
1974 1303S
2018 Husqvarna Vitpilen 701
User avatar
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 4986
Joined: Mon Jun 23, 2008 3:21 pm
Location: Bulken, Voss, Hordaland

Sv: Geirs garasje -GSR-

Post by Tistlo »

Her går da jo so da grin! Alltid godt å veta att du vert kvitt ALL rusta, no som du har delt bilen!

Ser ut som det er noko rust på bunnplata ved venstre jekkfeste?
TLF: 97419035
User avatar
StarBugs Geir
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 3150
Joined: Sat Aug 30, 2008 9:21 am
Location: Nordhordland

Sv: Geirs garasje -GSR-

Post by StarBugs Geir »

Trur det er bilete som lyg. Det er nokre felt med blank "masse" som ser ut som rusthol på bilete. Men sjølvsagt er det litt her og der. Men på ein bil frå 73 vil eg hevda dette er nærmast for rustfritt å rekna. Tynn plate under batteri og noko dårleg sveisearbeid i innerskjermane framme. Elles beldig bra!  ;D
1974 1303S
2018 Husqvarna Vitpilen 701
kimo
Seniormedlem
Seniormedlem
Posts: 264
Joined: Sun Sep 07, 2008 8:55 pm

Sv: Geirs garasje -GSR-

Post by kimo »

Det ombyggingssettet fra Red 9 design var nydeligt. Likte patenten for ombygging fra torsjon til coilover. Må jo ha det selv, men Airkwld sin løsning var bare å fjerne torsjons stavene og beholde torsjonsplaten.
Syntes det var en litt kjiip løsning. Eneste var at prisen på Red 9 var 245£ mens Airkwld sin løsning var gratis. Må tenke litt her.

Kim
User avatar
RZR Sune
Supermedlem
Supermedlem
Posts: 1858
Joined: Thu Dec 06, 2007 3:38 pm
Location: Bergen
Contact:

Sv: Geirs garasje -GSR-

Post by RZR Sune »

Flott jobbet her Geir!! Det er bare å få bunnen blåst og lakkert så er du et kjempe stort steg på gang med 03èn.
Kommer til å bli konge dette!! Likte spesiallt godt at du har parkert Vespaen der også.. :thup
www.samboen.com

1962 T1 Tysnes Raceren
1962 T1
1959 T2 Panel
1961 Vespa 150
1991 Carrera 4

Det går ikke så fort, men så blir det ikke så bra heller!
User avatar
StarBugs Geir
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 3150
Joined: Sat Aug 30, 2008 9:21 am
Location: Nordhordland

Sv: Geirs garasje -GSR-

Post by StarBugs Geir »

Då er botnen plukka frå kvarandre, og snart klar for modifisering. Skal få vekk all tectyl/støydemping og fjerne jekkfester, seteskinner/låsemek. + litt anna dill. Har byrja såvidt å grovrette litt bulkar. Framleis ingen rust! Ikkje noko å snakke om iallefall. Denne bilen er utruleg bra!

Har ikkje hatt (store) problem med ein einaste skrue! Bestiller likevel alt eg treng frå volksbolts.com til monteringa. Dette skal bli som nytt!

Litt bilete må til:

[attachment=1]
[attachment=2]
[attachment=3]
[attachment=4]
Attachments
1.jpg
1.jpg (47.43 KiB) Viewed 2150 times
2.jpg
2.jpg (49.11 KiB) Viewed 2161 times
3.jpg
3.jpg (48.14 KiB) Viewed 2177 times
4.jpg
4.jpg (183.88 KiB) Viewed 2158 times
1974 1303S
2018 Husqvarna Vitpilen 701
User avatar
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 4986
Joined: Mon Jun 23, 2008 3:21 pm
Location: Bulken, Voss, Hordaland

Sv: Geirs garasje -GSR-

Post by Tistlo »

Dette ser jysla bra ut! :thup
Til å fjerna dei gamle asfaltmattene er det bra å bruka eit halvkvast stemmejern/hoggjern, gjerne breidt. Og briller for den asfalten er hard og pruter overalt. Også kjem du til å oppleva kor flott orginalfargen på botnplata er under asfalten :)
TLF: 97419035
Post Reply