Hei!
Anbefaler et stativ til å skru fast i bordet, slik som Empi sitt her:[attachment=1]
Biltema sitt "står i veien" og clutch/svinghjul er ikke mulig å pille på:[attachment=2]
FreddyB sin '66
Moderator: Global moderator
- Bjørn Hjellestad
- Supermedlem
Sv: FreddyB sin '66
- Attachments
-
- P1020272 (Small).JPG (53.95 KiB) Viewed 955 times
-
- P1020273 (Small).JPG (47.14 KiB) Viewed 966 times
-
- Styret
FreddyB wrote: Då er 1680'en strippa ned til longblock. Blir ein tur på Biltema i morgon for å kjøpe motorbukk. Brukar 1300AB'en som delemotor, og plukkar blokk-off til oljepåfyllinga og oljekjølar - pluss ein del kjøledeksel, doghouse, dynamofot etc..
Nokon som veit kva kit som skal til for å lage til for peilepinne etc..?
http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp ... C10%2D5427
02 er bøs.....Bay er grei
Takk for tipset, Bjørn. Ulempa mi er at eg har plenty golvplass - men lite benkplass å skru eit slikt stativ i. Skal ikkje pille særlig på svinghjul og clutch, men derimot toppar, oljekjølar, dipstick, kjøleblekk etc.. Men når garasjen kjem i orden! No doubt..
Orange. Takk skal du ha! Unneberg har den heldigvis inne.
Orange. Takk skal du ha! Unneberg har den heldigvis inne.
Hadde då aldri trudd eg skulle kjøpe late-looker..
Då er motoren på plass i stativet, gitt..
- Attachments
-
- DSC00008.JPG (52.94 KiB) Viewed 926 times
Mitt er dog magisk - sidan motoren heng i lause lufta rett framfor det! 

Hehe.. Du veit det er lite oppdateringar i tråden din når du får advarsel om at det er meir enn 120 dagar sidan siste innlegg.. Hoho!
Jeje.. Turen til Stryn avslørte at folk i baksetet = trøbbel i tårnet. Så no er nye hjullager mm. bestilt frå Unneberg. Eg trudde dog at eg skulle få god tid til ting når eg begynte offshore, men tida går jaggumeg fort! Reiser ut igjen neste tirsdag, og håpar at eg får alt klart til SCC.. Det blir nok boble nedover, sidan bay'en står på stedet hvil - hvil..
Jeje.. Turen til Stryn avslørte at folk i baksetet = trøbbel i tårnet. Så no er nye hjullager mm. bestilt frå Unneberg. Eg trudde dog at eg skulle få god tid til ting når eg begynte offshore, men tida går jaggumeg fort! Reiser ut igjen neste tirsdag, og håpar at eg får alt klart til SCC.. Det blir nok boble nedover, sidan bay'en står på stedet hvil - hvil..
...det var godt at det ikke var han i framsetet som skapte trøbbel i tårnet...
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Då har eg - inspirert av Breisteinlokalet - skaffa meg plass å oppbevare Magda for vinteren. Den skal kose seg i lag med ein Willys Jeep i eit meget velventilert lokale.. God plass, godt lagringsklima og heilt gratis. Dægger'n, det er godt å få ting i orden!
Då er Magda vel bevart i ein mørk, kald og luftig kjellar - i påvente av våren..
May the force be with me!
May the force be with me!
- Attachments
-
- magda.JPG (43.81 KiB) Viewed 829 times