RZR Andy wrote:
Gi meg en lyd når du finner den typen Mexico-lister for 1303, Geir!
Min plan er å finne universal-lister som er bortimot identiske. Så lenge dei lukkar greit og ser omtrent like ut er det greit for meg:-) Trur det blir vesentlig rimelegare. Sender info når eg har funne, så kan du sjå om du syns dei er ok.
Last edited by Anonymous on Mon Oct 19, 2009 8:01 am, edited 1 time in total.
Har tenkt på dei. Kjøpte eindel rare lister hjå dei for MANGE år sidan!
På nettsida kan ein laste ned katalog over lister. På side 7 og 8 er det nokre lister som ser veldig like ut. Sjal innom å kjøpe ein bit og sjå korleis det funkar og kva anna dei har.
Slik såg det ut under "skinnene". Hugs; denne bilen er det veldig lite rust på! Korleis det ser ut under desse på ein "normalt" angrepen bil kan ein berre tenkje seg. Få det vekk før lakkering!
[attachment=1]
[attachment=2]
Om du absolutt MÅ ha det originalt, så modifiser det på eit vis som løyser dette problemet. Linkar til "originalmodifisering" blir motteken med takk. Interessant å sjå ulike løysningar. (Tenkjer då på måtar dette er løyst der utsjånaden er som før) Det er kanskje mogleg å lime "skinnene" med feks Tech7 etter lakkering?
Attachments
bilde16.jpg (119.41 KiB) Viewed 2176 times
bilde17.jpg (28.83 KiB) Viewed 2173 times
Last edited by Anonymous on Mon Oct 19, 2009 11:20 pm, edited 1 time in total.
Problemet var vel heller att vw ikkje hadde noko anna enn grunning under desse skinnene/listene,, Men så er det jo ikkje så godt å sveise på ting som er lakka heller..
Jepp, det er det som er problemet. Reint stål mot kvarandre, berre punkta og lakka. Klart det trekk vatn inn. (=rustfelle/dårleg konstruksjon) Lista må på etter lakk, og då kan de jo ikkje sveisast. Så om ein skal løyse problemet og det fortsatt skal sjå originalt ut må lista limast på eit eller anna vis (trur eg.....)
Takk for gode linkar og tips! Har enno ikkje funne ut kva folk gjer i bakkant, men der vil jo vatnet renne ut i "renna", så det er kanskje ikkje noko problem. Skal sjå på det, og legg ut info om eg finn ei betre løysing.
Vil fyrst teste pakningane frå lokale leverandørar. Reknar med det blir vesentleg billegare og truleg like bra.
Vist du las det som stod i linken eg hadde, så sa dei att bak kunne du lime på ein bete med orginal-gummi, og samtidig ha sånn fancy texmex list. Då ville det tette 100% Og den orginale limer du sjølvsagt på utan bruk av den klemlista. Er nok sånn eg kjem til å gjera det på 69en!
Her er bilete frå dagens dyst! Lurar på ein ting. Under takrenna (sjå bilete) så er det ei glipe som det ofte samlar seg fukt og dermed rust. Den kan også være litt vanskeleg å få fin ved lakkering. Er det noko ivegen for å fylle denne med Tech7 eller eit anna "super" material? Fekk av dørhengslene og!
Har 1303kasser om du trenger. Er noe fra Hop. Om det funker eller ei, tja.. Men kan jo prøve de om du vil. Om det er S-kasser vet jeg ikke. Free of charge..