Sv: Kurs for medlemmar i VWACB
Moderator: Global moderator
- Crusing sjæfen Mac dyregod
- Supermedlem
Sv: Sveisekurs for medlemmar i VWACB. Bilete frå fyrste kurs!
Flotte bilder. Gleder meg bare mer og mer... 

1973 T1 Automatic.
takk for et bra kurs!!!

www.samboen.com
1962 T1 Tysnes Raceren
1962 T1
1959 T2 Panel
1961 Vespa 150
1991 Carrera 4
Det går ikke så fort, men så blir det ikke så bra heller!
1962 T1 Tysnes Raceren
1962 T1
1959 T2 Panel
1961 Vespa 150
1991 Carrera 4
Det går ikke så fort, men så blir det ikke så bra heller!
Takk for flott opplegg, Geir!
Deltok ikke på evalueringen på lørdag siden vi fikk kose oss med litt "råflott" TIG, men det ser ut som det du nevner med relevans for bil er en grei ting å ta med. Sånne kurs blir jo gjerne litt generelle, og det vil alltid være litt crash å prøve tynnplate etter solid gods. Supert å få jobbe med det siste i hightech utstyr for oss vanlige dødelige!
Når alle nå er skolert, er det er veldig greit å kombinere kunnskapen fra kurset med det som finnes av erfaring i fra gode sveisetråder på nettet. Flere som sikkert kan ha glede av å gjøre felleskjøp av utsstyr så dette er å finne i garasjer og verksteder rundt om, så kan en hjelpe hverandre og ta prosjekter etter tur.
Med bil er det jo gjerne litt andre ting enn bare sveising med et arbeidsstykke på en benk foran deg, sveisingen er gjerne bare "finalen" etter en god del forarbeid med rengjøring, tilpassing, plateklipping og -knekking - og mer tilpassing. Dette er vel kanskje tema på "karosseri-kurset"? Uansett kommer en ikke så langt om en ikke får sveist fast delene, så her er det bare å brett opp ermene og sette i gang.
Her er en oversiktlig sak fra JHU
Skifte karosserifester bak: http://www.vwnorge.no/index.php/topic,2344.0.html
Deltok ikke på evalueringen på lørdag siden vi fikk kose oss med litt "råflott" TIG, men det ser ut som det du nevner med relevans for bil er en grei ting å ta med. Sånne kurs blir jo gjerne litt generelle, og det vil alltid være litt crash å prøve tynnplate etter solid gods. Supert å få jobbe med det siste i hightech utstyr for oss vanlige dødelige!
Når alle nå er skolert, er det er veldig greit å kombinere kunnskapen fra kurset med det som finnes av erfaring i fra gode sveisetråder på nettet. Flere som sikkert kan ha glede av å gjøre felleskjøp av utsstyr så dette er å finne i garasjer og verksteder rundt om, så kan en hjelpe hverandre og ta prosjekter etter tur.
Med bil er det jo gjerne litt andre ting enn bare sveising med et arbeidsstykke på en benk foran deg, sveisingen er gjerne bare "finalen" etter en god del forarbeid med rengjøring, tilpassing, plateklipping og -knekking - og mer tilpassing. Dette er vel kanskje tema på "karosseri-kurset"? Uansett kommer en ikke så langt om en ikke får sveist fast delene, så her er det bare å brett opp ermene og sette i gang.

Her er en oversiktlig sak fra JHU
Skifte karosserifester bak: http://www.vwnorge.no/index.php/topic,2344.0.html
Takk for eit flott kurs.
-78 T1 1303 Karman Cab
-75 T2 1600 Westfalia camping bay
-74 T1 1303 S + 1997
-72 T1 1302 LS + 2001
-69 T1 1300 + 1986
-54 T1 1200 + 1982
-75 T2 1600 Westfalia camping bay
-74 T1 1303 S + 1997
-72 T1 1302 LS + 2001
-69 T1 1300 + 1986
-54 T1 1200 + 1982
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Pga. sjukdom og andre årsaker er det no 4 ledige plasser på sveisekurset til helga. Om nokon har lyst å hive seg på ta kontakt med Geir på 900 44 321 eller send epost til: saeboe@gmail.com 

1974 1303S
2018 Husqvarna Vitpilen 701
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Litt tilleggsinfo: Sidan forrige helg var 1. kurs (både for oss og Kemppi/Fossdal) var det mogleg å få til nokre endringar til denne helga. Trur difor dette kurset blir ENNO betre! 
- Eg har bedt om at dei som vil skal få sveise TIG så mykje dei vil, ikkje berre på slutten av dagen. Då kan ein variere litt mellom MIG og TiG, og alle som vil får prøvd.
- Det blir enno meir aktivitet/sveising med fleire apparat i sving samstundes.
- Avanserte (og for oss uoverkommelege kostnadsmessig) sveiseteknikkar/apparat skal tonast ned, og det skal fokuserast meir på praktisk/enkel sveiseteori.
- Eg har informert Sindre (Fossdal) om at det hadde vore greit med litt info/omvisning i butikken. Dei hadde mykje "goodies" som det hadde vore artig å sjå litt på.
Hugs at dette tilbodet kjem ikkje igjen før tidlegast om eit par år! Vil du henge deg på eller ha meir info kontakt Geir på tlf 900 44 321 eller epost: saeboe@gmail.com
Gledar meg til ei ny kurshelg!

- Eg har bedt om at dei som vil skal få sveise TIG så mykje dei vil, ikkje berre på slutten av dagen. Då kan ein variere litt mellom MIG og TiG, og alle som vil får prøvd.
- Det blir enno meir aktivitet/sveising med fleire apparat i sving samstundes.
- Avanserte (og for oss uoverkommelege kostnadsmessig) sveiseteknikkar/apparat skal tonast ned, og det skal fokuserast meir på praktisk/enkel sveiseteori.
- Eg har informert Sindre (Fossdal) om at det hadde vore greit med litt info/omvisning i butikken. Dei hadde mykje "goodies" som det hadde vore artig å sjå litt på.
Hugs at dette tilbodet kjem ikkje igjen før tidlegast om eit par år! Vil du henge deg på eller ha meir info kontakt Geir på tlf 900 44 321 eller epost: saeboe@gmail.com
Gledar meg til ei ny kurshelg!

1974 1303S
Sv: Sveisekurs for medlemmar i VWACB. Ny info 15.10 !
Hva er egentlig TIG og MiG? 

TIG (Tungsten Inert Gas) - en sveisemetode med pistol UTEN trådmating, men der du tilsetter tråd etter behov, eller du "smelter" sammen platene. Du må likevel ha gass til å kjøle med. Brukes spesielt på aluminium, rustfritt stål og der kravene til fine, reine sveisesømmer er stort.
MIG (Metal Inert Gas) og MAG (Metal Active Gas) - sveisemetode med pistol MED tilsatstråd matet fra rull gjennom skjeftet. Inert betyr at gassen ikke reagerer med sveisebadet, men kun kjøler ned. MAG betyr at gassen reagerer med selve badet, det kan være f.eks. i forhold til sveising av rustfritt eller aluminium, der det er andre behov enn vanlig stålsveising.
Du har jo erfaring med MIG, du, så vidt jeg husker fikk du skikkelig draget på det, MAGnus!
Kos deg og vis din far hvordan han skal gjøre dette, hehe!
MIG (Metal Inert Gas) og MAG (Metal Active Gas) - sveisemetode med pistol MED tilsatstråd matet fra rull gjennom skjeftet. Inert betyr at gassen ikke reagerer med sveisebadet, men kun kjøler ned. MAG betyr at gassen reagerer med selve badet, det kan være f.eks. i forhold til sveising av rustfritt eller aluminium, der det er andre behov enn vanlig stålsveising.
Du har jo erfaring med MIG, du, så vidt jeg husker fikk du skikkelig draget på det, MAGnus!

- Supermedlem

Tusen takk for en flott lørdag! Gleder meg til imorgen, dette var gøy!

1973 T1 Automatic.
- Supermedlem
Magnus var skikkelig dyrktig med sveiseapparatet!Måtte ha litt etterarbeid og

Først sveise, så mekke!

Etter sveisekurset bar det i garagen for å bytte giver

Og jaggu meg fikk jeg tankmåler igjen!

Geir, TUSEN TAKK for at du fikkset en alle tiders helg for oss.. Gleder meg allerede til neste kurs.. Enten det blir sparkling, lakkering eller hva som helst egentlig, så må det bli kjekt. En ting er sikkert, klubben består av mange artige mennesker!

Først sveise, så mekke!

Etter sveisekurset bar det i garagen for å bytte giver

Og jaggu meg fikk jeg tankmåler igjen!

Geir, TUSEN TAKK for at du fikkset en alle tiders helg for oss.. Gleder meg allerede til neste kurs.. Enten det blir sparkling, lakkering eller hva som helst egentlig, så må det bli kjekt. En ting er sikkert, klubben består av mange artige mennesker!

1973 T1 Automatic.
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Takk for fine bilete! Det kjem nokre frå meg imorgon. 
No er to helger med sveisekurs gjennomført, og 28 entusiastar (inkludert meg) har fått påfyll både av teori, praksis og mat/drikke. Det må jo være bra! Me som var på Egon igår fekk og gleda av eit buekorsp, trur dei spelte Solans marsj
.
Når ein fyrst set igang eit slikt "prosjekt", er det fantastisk at oppslutnaden blir så stor. Sjølv om dette var fyrste gong, både for oss og for Kemppi/Fossdal, så vonar eg deltakarane har hatt utbytte av kurset.
Det kjem fleire kurs, det fyrste iløpet av vinteren! Det vil blir utarbeidd ein komplett kursplan i løpet av hausten. Den blir litt meir detajert enn denn "arbeids-planen" som har vore presentert før.
Nok ein gong; Takk for oppslutnaden, for stor innsats ved sveisepistolen og for to kjempetrivelege helger! Til slutt ein STOR takk og til dei erfarne deltakarane som bidrog med både kunnskap og utstyr, til Tistlo og mammo for lengste kursveg og til Magnus for kursets beste innsats!

No er to helger med sveisekurs gjennomført, og 28 entusiastar (inkludert meg) har fått påfyll både av teori, praksis og mat/drikke. Det må jo være bra! Me som var på Egon igår fekk og gleda av eit buekorsp, trur dei spelte Solans marsj

Når ein fyrst set igang eit slikt "prosjekt", er det fantastisk at oppslutnaden blir så stor. Sjølv om dette var fyrste gong, både for oss og for Kemppi/Fossdal, så vonar eg deltakarane har hatt utbytte av kurset.
Det kjem fleire kurs, det fyrste iløpet av vinteren! Det vil blir utarbeidd ein komplett kursplan i løpet av hausten. Den blir litt meir detajert enn denn "arbeids-planen" som har vore presentert før.
Nok ein gong; Takk for oppslutnaden, for stor innsats ved sveisepistolen og for to kjempetrivelege helger! Til slutt ein STOR takk og til dei erfarne deltakarane som bidrog med både kunnskap og utstyr, til Tistlo og mammo for lengste kursveg og til Magnus for kursets beste innsats!

Last edited by Anonymous on Sun Oct 18, 2009 11:10 pm, edited 1 time in total.
1974 1303S
Sv: Sveisekurs. Gjennomført. Info om nye kurs kjem seinare:-)
Har litt bilder eg åg..
Men eg må få takka for ei KJEMPE HELG! Og det er ikkje til å stikka under verken stolar eller bord att Geir får til livs enkelte veeldig gode idear som er veldig positive for klubben og miljøet! Applaus!!!

Eg kan vel ikkje sei att eg har lert så mykje mig/mag, men enkelte knep har eg lert! Men Tig derimot! Lert masse!
Her er det ein som tigger(?) med ivrige tilskuarar og instruktør
[attachment=1]
Mammo får opplering, lys og veiledning
[attachment=2]
John Harry ser lyset!
[attachment=3]
Magnus herjer på med rustsveising på ein bakskjerm!
[attachment=4]
Mammo har knekt koden og sveiser her nesten like bra som meg
[attachment=5]
Er ikkje lenge før Lysø junior kan anskaffa seg ein 69modell og starta rustsveising, for hær gå're unna so dai saie
[attachment=6]
Nokon tå dei to mest aktive sveisarane på kurset
[attachment=7]
Ellers må eg få sagt att det var veldig morro med søndagen og få sett nya lokalet!! Skulle ønska eg kunne vert med på dugnad.. og det er ikkje vanskeleg å sjå att stemningen vert bra når folket samlar seg med bilane sine under eitt tak! Gledar meg styggfelt til neste kurs og håpar på ein søndag på breistein då og! For det var kjekt

Men eg må få takka for ei KJEMPE HELG! Og det er ikkje til å stikka under verken stolar eller bord att Geir får til livs enkelte veeldig gode idear som er veldig positive for klubben og miljøet! Applaus!!!

Eg kan vel ikkje sei att eg har lert så mykje mig/mag, men enkelte knep har eg lert! Men Tig derimot! Lert masse!
Her er det ein som tigger(?) med ivrige tilskuarar og instruktør
[attachment=1]
Mammo får opplering, lys og veiledning
[attachment=2]
John Harry ser lyset!

[attachment=3]
Magnus herjer på med rustsveising på ein bakskjerm!

[attachment=4]
Mammo har knekt koden og sveiser her nesten like bra som meg

[attachment=5]
Er ikkje lenge før Lysø junior kan anskaffa seg ein 69modell og starta rustsveising, for hær gå're unna so dai saie
[attachment=6]
Nokon tå dei to mest aktive sveisarane på kurset

[attachment=7]
Ellers må eg få sagt att det var veldig morro med søndagen og få sett nya lokalet!! Skulle ønska eg kunne vert med på dugnad.. og det er ikkje vanskeleg å sjå att stemningen vert bra når folket samlar seg med bilane sine under eitt tak! Gledar meg styggfelt til neste kurs og håpar på ein søndag på breistein då og! For det var kjekt

- Attachments
-
- P1015316.jpg (71.12 KiB) Viewed 1348 times
-
- P1015321.jpg (98.05 KiB) Viewed 1367 times
-
- P1015323.jpg (73.41 KiB) Viewed 1357 times
-
- P1015339.jpg (84.82 KiB) Viewed 1359 times
-
- P1015350.jpg (104.29 KiB) Viewed 1415 times
-
- P1015352.jpg (98.03 KiB) Viewed 1341 times
-
- P1015353.jpg (84.92 KiB) Viewed 1358 times
TLF: 97419035
Kanonbra bilder og kommentarer, Tistlo
...og helt enig med deg, det var en knallhelg, Geir'en er gullegod! Og jeg ser skikkelig fram til neste kurs jeg også!
Et forslag: Hva om klubben kjøper inn litt (mer) VW spesialverktøy som medlemmene kan låne på "utlånsordning"? Så slipper alle kjøpe sånne ting? Verktøyet kan jo oppbevares og brukes på Breistein.

Et forslag: Hva om klubben kjøper inn litt (mer) VW spesialverktøy som medlemmene kan låne på "utlånsordning"? Så slipper alle kjøpe sånne ting? Verktøyet kan jo oppbevares og brukes på Breistein.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Dette var en kjempe-helg for alle oss som var med, og jeg lærte masse mer og sveising, bla at man ikke må bli for ivrig slik at metallet bøyer seg.
Kjempe pågang, Geir!
Håper å kunne delta i seinere kurs også.

[attachment=1]
Kjempe pågang, Geir!
Håper å kunne delta i seinere kurs også.

[attachment=1]
- Attachments
-
- 3_11_9.jpg (2.05 KiB) Viewed 1318 times
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Takk for hyggelege tilbakemeldingar og fine bilete! 

1974 1303S