Eg er litt usikker. Jo meir eg demonterer, jo meir overraska blir eg over kor LITE rust det er. Bilen verkar veldig solid. Så langt har tanken vore å splitte den, og gå gjennom alt. No er eg i tvil. I og med at eg ikkje finn anna enn lett tilgjengelege problem, er det freistande å berre ta det eg finn, modifisere det eg vil, montere og køyre. Det er jo ein mykje enklare jobb, og eg kan starte tidlegare på DoKaen.........
Nokon som har synspunkt?
Litt nytt er det og. Fekk tak i 4 nye glassfiberskjermar (+4cm) og ein Kamei frontspoiler. Fekk og med 4 ATS felgar som skal seljast. Kjem annonse med bilete seinare.
Kamei-spoiler:
[attachment=1]
Attachments
Kamei.jpg (103.8 KiB) Viewed 2209 times
Last edited by Anonymous on Thu Oct 15, 2009 8:14 pm, edited 1 time in total.
Dropp splitting, smekk på skjermer og hjul, legg spoiler'n rett foran bilen, og gi gass!
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Solan wrote:
Dropp splitting, smekk på skjermer og hjul, legg spoiler'n rett foran bilen, og gi gass!
Reknar med du meiner eg skal køyre over spoileren........likar han eg! + eg får vesentlig betre aerodynamikk over 200kmt. Det kjem vel med når eg kjem inn på Nordhordlandsbrua Vil jo ikkje lette...........
.............................................................(Det blir ein liten spoiler bak og )
[attachment=1]
Attachments
strassegger_16_fs.jpg (110.64 KiB) Viewed 2221 times
Last edited by Anonymous on Thu Oct 15, 2009 9:00 pm, edited 1 time in total.
Solan wrote:
.......likar han eg! + eg får vesentlig betre aerodynamikk over 200kmt. Det kjem vel med når eg kjem inn på Nordhordlandsbrua Vil jo ikkje lette...........
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Idag fekk eg av "skinnene" som held gummipakningen til panseret. Det var ikkje direkte fint under der........bilete kjem seinare. Såg veldig bra ut før eg byrja, så eg var litt i tvil. Fjerna driten (dette er ei rustfelle utan like!) og heldigvis var det ikkje alvorleg rust, men eg er veldig glad dette vart gjort. Det hadde ikkje teke lang tid før dette hadde skapt problem. Med desse vekke blir det ein cleanere look, og det er utan tvil ei forbetring av konstruksjonen. Og som de veit er ikkje originalitet 1. pri for meg
Her er bilete som viser korleis det blir utan "skinnene".
Solan wrote:
.......likar han eg! + eg får vesentlig betre aerodynamikk over 200kmt. Det kjem vel med når eg kjem inn på Nordhordlandsbrua Vil jo ikkje lette...........