PSC Søndag 30. september

Her kan du diskutere alt mulig, men la det være interessant for andre VW-interesserte.

Moderators: Global moderator, Global moderator

Post Reply
User avatar
VWACB
Global moderator
Global moderator
Posts: 289
Joined: Fri Aug 31, 2007 11:55 am
Location: Sartor Storsenter
Contact:

PSC Søndag 30. september

Post by VWACB »

Vi satser på at finværet holder og inviterer til arrangement søndag. Programmet er som vanlig ikke bestemt men er det ønske for å besøke bilutstillingen i Fyllingsdalen tar vi gjerne turen innom (obs: 100.- i inngang). Vi er også åpen for andre forslag; de som møter bestemmer hva som skjer! Oppmøte med Bontelabo/Skolten klokken 1230!  Velkommen!
Klubb for luftavkjølt VW
User avatar
erika
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 2302
Joined: Mon Sep 24, 2007 4:29 pm

Sv: PSC

Post by erika »

Kristian Gelin wrote:Det var mange lange tryner, når vi kom rullende inn på auto23 og markerte oss slik bare VWACB kan


Jeg ser av bildet over at formannen har oppgradert bilen sin med hvit vindusgummi rundt bakrutene. Jeg trodde Hawai-looken forsavnt på slutten av 80-tallet? Vet han noe som vi ikke vet? Er han i ferd med å starte en ny retro-trend her?
Ingen fornuft - ren entusiasme!
User avatar
Fralg
Supermedlem
Supermedlem
Posts: 803
Joined: Tue Aug 28, 2007 8:42 am
Location: Nær Bergen
Contact:

Sv: PSC

Post by Fralg »

erika wrote:Jeg ser av bildet over at formannen har oppgradert bilen sin med hvit vindusgummi rundt bakrutene. Jeg trodde Hawai-looken forsavnt på slutten av 80-tallet? Vet han noe som vi ikke vet? Er han i ferd med å starte en ny retro-trend her?


Den har ALDRI gått av moten......  :P
Det er nok Kristian med sitt speilrefleks"wannabe"kamera som er synderen!
www.algroy.no     The Split  Cruisers
1951 - 1958 - 1958 - 1959 - 1961  + 1999
Patina er mangel på vedlikehold og reparasjoner
Image
Post Reply