Pickupen er flyttet fra Bergen til Tysnes igjen.
Nå har den fått nye frambremser og litt justering og smøring av diverse som forstilling og hjullagre. Motoren har fått justert ventilene, så nå bråker den ENDEL mindre og den går og starter bedre. Det var vel det eneste jeg glemte å gjøre da jeg hadde den på motorbukken på Hop.

Litt tomgangsjustering måtte til også må jeg ha en gradskive til reimhjulet for å kunne justere tenningen skikkelig. Noen som har?
Ny pakning er montert mellom kjøledeksler og motorrom, nye speil, nytt tanklokk, ryddet på planet og innvendig, og det som hovedsaklig gjenstår er å fikset bensintanken. Skal kjøpe meg en liten suger for å få opp igjen bensinen fra tanken. Jeg fyllte jo nesten full tank på første turen før den gikk tett. Så å ta den ut uten å få tømt den blir litt sølete..

Ny styredemper må til og, den som er på nå har ikke tålt å bli brukt, og lekker som bare det!
Når det er gjort, gjenstår et forsøk på godkjenning!
Og før SCC evt, så må jeg ha en ny drivaksling. Klakketiklakk!
Ellers, så skal det monteres nye vaiere til varmeanlegget. De ligger klar. Og nye slanger fra viften må til også. Kapellet burde vært fikset også, men det tror jeg får vente litt. Må finne det igjen og.. Solsvik kanskje?