MVH
Geir
Moderator: Global moderator
Luuuuringen... Hvordan skal du få med deg noe som helst når du stiller nærmest sveiseblind på første kursdag??? Sveiseblind skal vi jo sørge for å bli lørdag kveld..RZR-Marius wrote: Pokkerten så direkte urutinert av meg å legge lønningspils til fredag 16 uten å sjekke at kurset faktisk begynner tiiiidlig på lørdag. Noen som kjører fra Fana og ned som kan plukke meg opp på Sørås? evt noen eg kan sitte på med fra bydn om eg kubber der?
Får heller passe på å ikke bli sveiseblind allerede fredagen. øhø hø hø :p
Det er heldigvis 3 timar teori og lunsj før du slepp til med sveisepistolen. Det er vel ein viss fare for at du sloknar...........RZR-Marius wrote: Pokkerten så direkte urutinert av meg å legge lønningspils til fredag 16 uten å sjekke at kurset faktisk begynner tiiiidlig på lørdag. Noen som kjører fra Fana og ned som kan plukke meg opp på Sørås? evt noen eg kan sitte på med fra bydn om eg kubber der?
Får heller passe på å ikke bli sveiseblind allerede fredagen. øhø hø hø :p
Den som sitter ved siden av eller bak står til ansvar for å vekke Marius med gjevne mellomrom... Det følger ansvar med å gå på sveisekurs..GSR wrote:Det er heldigvis 3 timar teori og lunsj før du slepp til med sveisepistolen. Det er vel ein viss fare for at du sloknar...........RZR-Marius wrote: Pokkerten så direkte urutinert av meg å legge lønningspils til fredag 16 uten å sjekke at kurset faktisk begynner tiiiidlig på lørdag. Noen som kjører fra Fana og ned som kan plukke meg opp på Sørås? evt noen eg kan sitte på med fra bydn om eg kubber der?
Får heller passe på å ikke bli sveiseblind allerede fredagen. øhø hø hø :p![]()
Flytte den til helgen etter så du ikke får hele sveisekurset med på lønningspils..RZR-Marius wrote: hehehehe, takk takk! Eg skal gjøre ett forsøk på å flytte lønningspilsen til lørdagen, litt greit å ha ett klart hode her tror eg
Jeg tror det hadde blitt satt pris på om du vil ta med og låne bort masker hvis du har!Tistlo wrote: Er det behov for å ta med meir enn ei maska dersom ein har fleir?