Gokveld folkens.
Sitter selvfølgelig å glor på VW å den store verdens veven, og kom over en ganske bra 57 rag fra danmark. her er linken:
http://vwnettet.dk/topic/158175
bilen ser jo bra ut fra distanse, men det kan jo fort endre seg når du ser i "live".
Har jo en samba som trenger MYE TLC, men har alltid hatt noe for disse pre 58 raggene..
Hva sier dere karer?er dette noe å satse på?Eller skal eg vente på en -55(og eldre) i Norge?
Sv: 57 rag fra Rødepølse landet
Moderator: Global moderator
57 rag fra Rødepølse landet
Alex
1960 23w Samba
1957 Oval Rag
1960 23w Samba
1957 Oval Rag
Den var skikkelig gjennomført . iflg teksten er den jo strøken og tviler vel litt på at det der er en bil selger lyver
så alt for mye om. Prisen er synes jeg er høy - 89 000 danske er jo drøye 105 - 110 000 + eventuelle avgifter til den norske
stat - men for alt jeg vet er dette hva man må betale for en såpass "bra bil.
lykke til med din søken - tøff var denne i alle fall
så alt for mye om. Prisen er synes jeg er høy - 89 000 danske er jo drøye 105 - 110 000 + eventuelle avgifter til den norske
stat - men for alt jeg vet er dette hva man må betale for en såpass "bra bil.
lykke til med din søken - tøff var denne i alle fall

Ikke helt min stil, men absolutt et greit kjøp hvis dette er tingen. Dyr er den så kanskje det er bedre å se over dammen for tilsvarende biler i lik stand, tror det er billigere...
Det koster jo å bygge opp disse bilene, det har vel du erfart
så det ligger nok mer kroner i bilene i denne prisklassen enn det de ligger tilsalgs for!
http://www.oldbug.com/sales.htm (veldig overpriset!)
Det koster jo å bygge opp disse bilene, det har vel du erfart

http://www.oldbug.com/sales.htm (veldig overpriset!)
Takk for kjappe svar karer!
Pinstriping e ikkje helt min ting heller, men litt stuk er definitivt noe eg liker godt! det som gjør meg litt skeptisk med noe over dammen er shippingen. Da eg fikk Sambaen over fra Uniten så ble den knust i både tryne og hekken.. Kjipe ting.
Eg får fortsette å kikke litt, så finner eg vel fort ut hva som skjer. 89.000 kr for den er uansett i det meste laget, trur neppe han får mere enn 70.000DKK for den anyways, den har stått til salgs for altfor lenge for at den er verd 89..
Pinstriping e ikkje helt min ting heller, men litt stuk er definitivt noe eg liker godt! det som gjør meg litt skeptisk med noe over dammen er shippingen. Da eg fikk Sambaen over fra Uniten så ble den knust i både tryne og hekken.. Kjipe ting.
Eg får fortsette å kikke litt, så finner eg vel fort ut hva som skjer. 89.000 kr for den er uansett i det meste laget, trur neppe han får mere enn 70.000DKK for den anyways, den har stått til salgs for altfor lenge for at den er verd 89..
Alex
1960 23w Samba
1957 Oval Rag
1960 23w Samba
1957 Oval Rag
Hei Alex! Virker bra gjennomført, men er vel et stykke vei opp til din standard? Primer er jo ubrukelig i Bergen, "suger" bokstavelig talt... Hellakkering pluss interiørarbeid her kommer fort på 40-50? Skjønner du er skeptisk til US frakt, du var skikkelig uheldig med din, men jeg tror/håper det må ha vært unntak mer enn regelen?
Hadde vært dødskul utan flammar og pin-stripes. Trur heller ikkje du skal være redd for USA, og shipping. Min venn bilsamlaren sender 2-3 bilar i året, og har enno ikkje hatt uhell meg bekjent. Om du vil kan eg sjekke kven han brukar. Vert det evt frå California?
-78 T1 1303 Karman Cab
-75 T2 1600 Westfalia camping bay
-74 T1 1303 S + 1997
-72 T1 1302 LS + 2001
-69 T1 1300 + 1986
-54 T1 1200 + 1982
-75 T2 1600 Westfalia camping bay
-74 T1 1303 S + 1997
-72 T1 1302 LS + 2001
-69 T1 1300 + 1986
-54 T1 1200 + 1982
Dikan må jo forsikra doningane, kara!
Last edited by Solan on Thu Sep 24, 2009 11:00 pm, edited 1 time in total.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Man lakker i hvertfall ikke over pin striping!!! Bytt delene med noen uten???
Noen i norge som driver med det???? Ikke hørt om det selv....
Noen i norge som driver med det???? Ikke hørt om det selv....
født på en fredag, i tide til helgen!!
hehe.. eg våga ikkje å sei meininga mi om lakken på denne, men no kan eg stå fram og.
eg synest det på motorlokket var tøft, men det på skjermane såg ikkje klokt ut. Men kvar sin smak! 

Pinstripes er tøft, flammer er høyst diskutabelt...
født på en fredag, i tide til helgen!!