Boblespotting
Moderator: Global moderator
Sv: boblespotting
Spotta ein transporter av den eldre garden (ane isje årsmodell, men trur han hadde lita bakruta), med logo "Sengespesialist W. Thomsen" på sio for nåkken daga sia. Trur han va raud. Kjørte forbi på Danmarksplass.
-1973 1300s
Spotta Skorven og hans raude 66modell bobla på vangen idag, utanfor amfi. Så spotta eg Vassstrånda boblo på e-verket og seinare gjennom vangen. Er ei strøken kvit 61modell bobla. Også spotta eg ein 72modell, på HMV. Barnfresh og raud av farge. den og ein tidleg 60tallar er nett funnet og henta ut av ein låve, av ein kar som jobbar på HMV. Den eldste boblo kjøpte Traaen (men eg fekk tilbudet fyrst..)
TLF: 97419035
- RZR-Marius
- Supermedlem
hmm, mer en oransje 1300s med meg inni?VWegard wrote: Kjørte ein raud-callooker forbi i nattlandsveien 08.30 i dag.![]()
Regenstadt Zombie Racewerks: http://www.regenstadt.com
The terrifying time transporting machine of Dr.Tregs!
1200 -58 1/6 -67 Singelcab
Det er nok ikke din Marius, jeg har også sett denne de siste dagene, uten støtfangere og med orginalhjul!
Han va nok raudRZR-Marius wrote:hmm, mer en oransje 1300s med meg inni?VWegard wrote: Kjørte ein raud-callooker forbi i nattlandsveien 08.30 i dag.![]()

-1973 1300s
- Crusing sjæfen Mac dyregod
- Supermedlem
Jeg så en fin boble uten for vestkanten i går kveld.. måtte jo bare ta noen bilder..
Hvit og fin som den var.
Har sett en fin buss i Griegpark og en annen blå boble uten for Essoen i Loddefjord.. Spottet og en hvit boble på nesttun for noen dager siden! Trodde først det var Grynet.. Er litt vwer i denne byen. heldigvis

Har sett en fin buss i Griegpark og en annen blå boble uten for Essoen i Loddefjord.. Spottet og en hvit boble på nesttun for noen dager siden! Trodde først det var Grynet.. Er litt vwer i denne byen. heldigvis

1973 T1 Automatic.
Trur eg spotta Hr. Marius utafor Haukeland i sin senka oransje 1300s 73(?)-mod rundt 15.45 

-1973 1300s
- Supermedlem
- Gaute(alutig)
- Supermedlem
[img width=412 height=600]http://i180.photobucket.com/albums/x113 ... C00466.jpg[/img]
Spotta denne inne på bygda her om dagen.. Er vel den samme Texas? panel,en som Sander kikka på i fjor sommer tipper eg.
Tøff var den lell!
Spotta denne inne på bygda her om dagen.. Er vel den samme Texas? panel,en som Sander kikka på i fjor sommer tipper eg.
Tøff var den lell!
55 oval (solgt)
60 boble (solgt. Skulle eg aldri ha gjort)
72 crossover Dobbelkabiner (solgt)
58 boble (solgt)
60 boble (solgt)
65 panel
60 boble (solgt. Skulle eg aldri ha gjort)
72 crossover Dobbelkabiner (solgt)
58 boble (solgt)
60 boble (solgt)
65 panel
- Supermedlem
Inne på tunet hos en i Nesttunbrekka (rett ved Godt håp(jehovas vitne)...) står en lyseblå avskiltet 1303S.
Noen som kjenner den og vet om den kommer med skilt snart?
Noen som kjenner den og vet om den kommer med skilt snart?
1973 T1 Automatic.
- RZR-Marius
- Supermedlem
Patinaen spottet på sin siste cruising ikveld! Koste seg noen timer med Greenbuggen og en tur utom Breistein 
No e det Krankenhaus for vinteren f.o.m imorgen!
[attachment=1]

[attachment=1]
- Attachments
-
- patacb.jpg (101.73 KiB) Viewed 1737 times
Regenstadt Zombie Racewerks: http://www.regenstadt.com
- Supermedlem
Også tok du ikke meg med.. Dårlig gjort.. Nå må jeg vente minst 5 måneder før jeg kaaaaaanskje kan grine meg til en liten tur..RZR-Marius wrote: Patinaen spottet på sin siste cruising ikveld! Koste seg noen timer med Greenbuggen og en tur utom Breistein
[attachment=1]

1973 T1 Automatic.