Padden kjøpte seg en slik forrige uke og i helgen var vi å hentet den. Dette er en som opprinnelig er fra California og den da har litt mindre fres i motoren siden dette var året california innførte utslippskrav. men standard 914\4 har 76 HK har den fattige 69 (mindre komp=7,3).
Etter en befaring på Værnes flyplass og konstatering av rust og rusthull ble hender ristet og pengene byttet eier:
[img width=800 height=600]http://i188.photobucket.com/albums/z278 ... CN3772.jpg[/img]
Den har diverse rustbobler/blemmer og kanalen har hull, dette gjorde at prisen ble hyggelig

Her er den uten tak:
[img width=800 height=600]http://i188.photobucket.com/albums/z278 ... CN3775.jpg[/img]
Teknisk er bilen veldig bra og den fungerte som en klokke fra trondheim til Bergen foruten bytte av en besinslange stuss:
[img width=800 height=600]http://i188.photobucket.com/albums/z278 ... CN3781.jpg[/img]
forsøk på å få liv i radioen:
[img width=800 height=600]http://i188.photobucket.com/albums/z278 ... CN3770.jpg[/img]
Vi ble kun forbikjørt av en bil på hele turen:
[img width=800 height=600]http://i188.photobucket.com/albums/z278 ... CN3767.jpg[/img]
Når vi kom til oppedal-lavik fergen skrudde vi av motoren i påvente av påkjøring på fergen, når vi skulle om bord ville den ikke starte og vi ble tauet ombord! over på andre siden fant vi ut at bensin pumpen ikke fikk strøm og det ble konkludert med dårlig kontakt i sikringsboken og i svitsen.
Det er store planer for bilen i vinteren så følg med