Hei
Kjøpte komplett sett med steinsprut av Vdub2you siden de sa at disse passer alle bobler. Det gjør de IKKE, de passer ikke 1303.
Han mente bilen min var breddet, men den er vel nesten så orginal som den kan bli. Etter det har det vært fryktelig stille fra den kanten så dermed så har jeg bestillt alt det andre knasket fra andre steder og legger disse ut for salg her.
Betalte kr 1290,- for begge settene.
Kom med bud
[attachment=1]
[attachment=2]
Attachments
steinsprutdeksler bak.jpg (11.61 KiB) Viewed 1076 times
steisprutdeksler foran.jpg (10.84 KiB) Viewed 1062 times
Det er faktisk bakskjermen som er problemet, foran skal det nok gå med viljestyrke og makt
Visst du ser på bildene under så ser du passformen
[attachment=1]
[attachment=2]
Det bakre dekseler skal ikkje stå sånn som du viser på bildet ivertfall! Det skal rett på skjermen også kjem stigtrinnet "utanpå" der igjen! Du må løyse stigtrinnet og sikkert litt av skjermen for å montera det!
Framme ser eg ikkje skikkeleg, men det er det samme prinsippet ang. montering der
Tistlo wrote:
Det bakre dekseler skal ikkje stå sånn som du viser på bildet ivertfall! Det skal rett på skjermen også kjem stigtrinnet "utanpå" der igjen! Du må løyse stigtrinnet og sikkert litt av skjermen for å montera det!
Framme ser eg ikkje skikkeleg, men det er det samme prinsippet ang. montering der
Prøvd det også, tjukke greier dette så da må vikelsliperen frem Vil da stikke ganske så langt nedforbi skjermen. Ligger kant i kant med nedre del av skjermen når det ligger oppå stigbrettet. Buen på dekselet stemmer heller ikke med buen på skjermen
Begge bildene er av samme bakskjerm med dekselet på nøyaktig samme sted
Nei, her må jeg støtte JS - det er faktisk forskjell på 1303 og resten av røkla! 03 - dvs. skjermene som kom i 73 - har en annen kurving i forkant, passer definitivt ikke. Ikke vet jeg om det finnes noen Flaat-4 produkter til disse helller. Jeg er sikker på at Jøran gir deg pengene tilbake om du sender de inn igjen. Om du virkelig er keen på sånt så har jeg et par som passer bakskjermene, montert av svenske forhandlere på 1303. Solide saker, ikke billig taiwan junk!
Lid wrote:
hmm beklager så mye da. Jeg trodde virkelig de var like. :-[
Det trodde jeg også, Lid, dessverre viste det seg at de ikke var det...enda en av de små detaljene som vi må finne oss i Forskjermene på 02/03 er også bredere i nedre bakkant mot stigtrinnet. Har prøvd dette med et sett steinsprutdeksler av den billige typen, de passer bare ikke!
RZR Andy wrote:
Nei, her må jeg støtte JS - det er faktisk forskjell på 1303 og resten av røkla! 03 - dvs. skjermene som kom i 73 - har en annen kurving i forkant, passer definitivt ikke. Ikke vet jeg om det finnes noen Flaat-4 produkter til disse helller. Jeg er sikker på at Jøran gir deg pengene tilbake om du sender de inn igjen. Om du virkelig er keen på sånt så har jeg et par som passer bakskjermene, montert av svenske forhandlere på 1303. Solide saker, ikke billig taiwan junk!
Sier tusen takk for det Men har bestemt meg (og bestillt) orginale standard deksler