Offisiell Billedtråd fra SCC 2009
Moderator: Global moderator
- Moshe
- Global moderator
- Posts: 3322
- Joined: Tue Aug 28, 2007 4:14 pm
- Location: Ulset, Bergen
- Contact:
Sv: Offisiell Billedtrå fra SCC 2009
Noen herfra og....
- Attachments
-
- IMG_2480.jpg (82.49 KiB) Viewed 990 times
-
- IMG_2484.jpg (108 KiB) Viewed 1018 times
-
- IMG_2496.jpg (104.84 KiB) Viewed 993 times
-
- IMG_2499.jpg (77.73 KiB) Viewed 1006 times
-
- IMG_2504.jpg (101 KiB) Viewed 1014 times
-
- IMG_2509.jpg (108.6 KiB) Viewed 996 times
-
- IMG_2536.jpg (100.59 KiB) Viewed 999 times
-
- IMG_2546.jpg (104.18 KiB) Viewed 994 times
-
- IMG_2560.jpg (87.32 KiB) Viewed 1025 times
-
- IMG_2608.jpg (123.16 KiB) Viewed 1037 times
75 VW1303 Boble *8/8-2022
84 VW Golf Cab. *8/7-2019
96 VW1600i Boble *11/10-2017
77 VW2000 Camper *25/1-2015
59 VW1200 Boble *8/10-2014
72 VW1600 Pick Up *20/9-2013
70 VW1200 Fridolin *5/12-2012
61 VW1200 Boble *27/5-2007
69 Boble *2020-2021
64 Notchback *2008-2017
74 Boble Cab *2006-2015
68 Notchback *2008-2009
67 Notchback *2004-2005
66 Boble *2003-2005
84 VW Golf Cab. *8/7-2019
96 VW1600i Boble *11/10-2017
77 VW2000 Camper *25/1-2015
59 VW1200 Boble *8/10-2014
72 VW1600 Pick Up *20/9-2013
70 VW1200 Fridolin *5/12-2012
61 VW1200 Boble *27/5-2007
69 Boble *2020-2021
64 Notchback *2008-2017
74 Boble Cab *2006-2015
68 Notchback *2008-2009
67 Notchback *2004-2005
66 Boble *2003-2005
Sv: Offisiell Billedtrå fra SCC 2009
Trussel eller løfte? 

- Attachments
-
- vwossing.jpg (66.49 KiB) Viewed 1043 times
www.algroy.no The Split Cruisers
1951 - 1958 - 1958 - 1959 - 1961 + 1999
Patina er mangel på vedlikehold og reparasjoner

1951 - 1958 - 1958 - 1959 - 1961 + 1999
Patina er mangel på vedlikehold og reparasjoner

Sv: Offisiell Billedtrå fra SCC 2009
Her skapes historie: Tidenes første dragrace-team fra Bergen på SCC!
Veldig bra innsats!
Veldig bra innsats!
- Attachments
-
- bgstolthet.jpg (64.35 KiB) Viewed 935 times
www.algroy.no The Split Cruisers
1951 - 1958 - 1958 - 1959 - 1961 + 1999
Patina er mangel på vedlikehold og reparasjoner

1951 - 1958 - 1958 - 1959 - 1961 + 1999
Patina er mangel på vedlikehold og reparasjoner

- RZR-Marius
- Supermedlem
- Posts: 622
- Joined: Fri Oct 19, 2007 12:00 pm
- Contact:
Sv: Offisiell Billedtrå fra SCC 2009
Det dere ser der er faktisk Nhu Golden Era Testing Company!
FørerEN; Jon Travolta Ulsmåg. Fører1: Marius Ulsmåg. Team Mechanic: Jon-Andreas Ulsmåg.
Presse bes kontakte Sune Ulsmåg, manager.
Takk til Ulsmåg Oil for vennlig sponsorstøtte.
FørerEN; Jon Travolta Ulsmåg. Fører1: Marius Ulsmåg. Team Mechanic: Jon-Andreas Ulsmåg.
Presse bes kontakte Sune Ulsmåg, manager.
Takk til Ulsmåg Oil for vennlig sponsorstøtte.
Regenstadt Zombie Racewerks: http://www.regenstadt.com
The terrifying time transporting machine of Dr.Tregs!
1200 -58 1/6 -67 Singelcab
The terrifying time transporting machine of Dr.Tregs!
1200 -58 1/6 -67 Singelcab
- Crusing sjæfen Mac dyregod
- Supermedlem
- Posts: 646
- Joined: Mon Jan 14, 2008 1:02 am
- Location: Bergen
Sv: Offisiell Billedtrå fra SCC 2009
Var det Jon Travolta Ulsmåg eller Jon T(ekken) Ulsmåg?
Marius Ulsmåg gjorde eit framifrå "first pass" og hadde bilen oppe i nesten 70 km/t!!! Sponsorane i Ulsmåg Oil må være kjempefornøgde. Har også høyrt at de fekk god støtte frå Ulsmåg Grendalag.
Kjempebra, - då er vi i gang. Kanskje skulle klubben sette opp sin eigen bil til Essese 2010?
Marius Ulsmåg gjorde eit framifrå "first pass" og hadde bilen oppe i nesten 70 km/t!!! Sponsorane i Ulsmåg Oil må være kjempefornøgde. Har også høyrt at de fekk god støtte frå Ulsmåg Grendalag.
Kjempebra, - då er vi i gang. Kanskje skulle klubben sette opp sin eigen bil til Essese 2010?
-78 T1 1303 Karman Cab
-75 T2 1600 Westfalia camping bay
-74 T1 1303 S + 1997
-72 T1 1302 LS + 2001
-69 T1 1300 + 1986
-54 T1 1200 + 1982
-75 T2 1600 Westfalia camping bay
-74 T1 1303 S + 1997
-72 T1 1302 LS + 2001
-69 T1 1300 + 1986
-54 T1 1200 + 1982
- Crusing sjæfen Mac dyregod
- Supermedlem
- Posts: 646
- Joined: Mon Jan 14, 2008 1:02 am
- Location: Bergen
Sv: Offisiell Billedtrå fra SCC 2009
Hadde sikkert gått enda bedre om de slapp å stadig krysse lake ulsmåg på vei til banen! Man kan ikke forvente underverker av en swimwagen...
1973 T1 Automatic.
- RZR-Jånni
- Moderatorer
- Posts: 634
- Joined: Sun Sep 02, 2007 4:48 pm
- Location: Lier (Litt Bergen)
- Contact:
Sv: Offisiell Billedtrå fra SCC 2009
Det var Jon Travolta Ulsmåg som kjørte på søndagen. Med en tid på 28.138, hastighet på 67,39km/t og slått av det andre kjønn, så gav dette mersmak for han. Ulsmåg Oil har sendt inn en klage til Ulsmåg Raceway for å ha brukt for heftig trackbite, som hindret trallen i å oppnå bedre tider. Det ble lagt opp til å ikke varme opp dekkene med burnout for å unngå å sitte enda mer fast i trackbiten. Så teamet beklager derfor også den manglende røykleggingen av området før "avgang".Sander wrote: Var det Jon Travolta Ulsmåg eller Jon T(ekken) Ulsmåg?
Marius Ulsmåg gjorde eit framifrå "first pass" og hadde bilen oppe i nesten 70 km/t!!! Sponsorane i Ulsmåg Oil må være kjempefornøgde. Har også høyrt at de fekk god støtte frå Ulsmåg Grendalag.
Kjempebra, - då er vi i gang. Kanskje skulle klubben sette opp sin eigen bil til Essese 2010?
Mvh Mekaniker Ulsmåg.
Regenstadt Zombie Racewerks
67 Sika
74 1303S Big
77 Doka
84 Transporter
67 Sika
74 1303S Big
77 Doka
84 Transporter
- Crusing sjæfen Mac dyregod
- Supermedlem
- Posts: 646
- Joined: Mon Jan 14, 2008 1:02 am
- Location: Bergen
- RZR-Marius
- Supermedlem
- Posts: 622
- Joined: Fri Oct 19, 2007 12:00 pm
- Contact:
Sv: Offisiell Billedtrå fra SCC 2009
Jeg kan og direkte bekrefte at det var sjåfør Jon T Ulsmåg som kjørte første heatet for NGE Testing Company.
Som mekanikersjef Ulsmåg utdyper ble trackbiten rett og slett for heftig for vår presisjonsjusterte maskin. Vi justerte etter forholdene på langstrekket ved Ulsmågsvannet der vi har hatt øvelseskjøring, kan ikke skjønne hvorfor disse østlendingene absolutt skal helle dette dritet på banen. Det holder oss jo bare igjen!
Som mekanikersjef Ulsmåg utdyper ble trackbiten rett og slett for heftig for vår presisjonsjusterte maskin. Vi justerte etter forholdene på langstrekket ved Ulsmågsvannet der vi har hatt øvelseskjøring, kan ikke skjønne hvorfor disse østlendingene absolutt skal helle dette dritet på banen. Det holder oss jo bare igjen!
Last edited by RZR-Marius on Mon Aug 17, 2009 12:22 pm, edited 1 time in total.
Regenstadt Zombie Racewerks: http://www.regenstadt.com
The terrifying time transporting machine of Dr.Tregs!
1200 -58 1/6 -67 Singelcab
The terrifying time transporting machine of Dr.Tregs!
1200 -58 1/6 -67 Singelcab
Sv: Offisiell Billedtrå fra SCC 2009
Som foreløpig eneste sjåfør for NGE testing company vil jeg presisere følgende:
-av de noen-og-førti hestene vi hadde til rådighet brukte vi ca 70 % til å løsne oss fra trackbiten (dette viste laptopen i ettertid)
- at en av det andre kjønn slo meg på mitt første run, ser jeg på som et viktig steg i likestillingsdebatten ( i disse valg tider)
-motoren fjusket etter et par sekunder på tracken og da vi hadde debriefe i går kveld kom jeg på at jeg hadde fyllt full tank på østlandet(kjempetabbe) i tillegg var det 95 blyfri og ikke 109 som vi vanligvis bruker
- dataene er nå evaluert og det ser ut som om en ny motor må inn i maskinrommet relativt kjappt.
Når profilerings profilen vår er klar vil vi komme tilbake med mer, foreløpig har jeg nok med å takke nei til alle sponsorene som ringer meg ned.
Jon T
-av de noen-og-førti hestene vi hadde til rådighet brukte vi ca 70 % til å løsne oss fra trackbiten (dette viste laptopen i ettertid)
- at en av det andre kjønn slo meg på mitt første run, ser jeg på som et viktig steg i likestillingsdebatten ( i disse valg tider)
-motoren fjusket etter et par sekunder på tracken og da vi hadde debriefe i går kveld kom jeg på at jeg hadde fyllt full tank på østlandet(kjempetabbe) i tillegg var det 95 blyfri og ikke 109 som vi vanligvis bruker
- dataene er nå evaluert og det ser ut som om en ny motor må inn i maskinrommet relativt kjappt.
Når profilerings profilen vår er klar vil vi komme tilbake med mer, foreløpig har jeg nok med å takke nei til alle sponsorene som ringer meg ned.
Jon T
Last edited by Anonymous on Tue Aug 18, 2009 1:09 pm, edited 1 time in total.