SCC 2009
Moderator: Global moderator
Sv: SCC 2009
Dette var sørgelige greier Freddy!!
Men det er nok rett å prioritera familien framfor biler uansett,,, ellers vert du sendt på gata iført kun 66en..
Men det er nok rett å prioritera familien framfor biler uansett,,, ellers vert du sendt på gata iført kun 66en..
TLF: 97419035
Ligger camping på samme plass som scc?? var litt usikker 

1973 1300s T-1 (Buzz) en eiers bil !solgt.
1969 mr biggins. latelooker solgt.
1956 cal looker. Green Godess
1960 resto cal. OTT
1960 resto cal. OTT
Jepp, vi camper på treffområdet!jayster wrote: Ligger camping på samme plass som scc?? var litt usikker![]()
Skal bli spennende å se hvor mange vi klarer å stille fra Bergen. Noen som har en oversikt over antall??
1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
1972 1302S "Smurfen"
Hvor ligger det i forhold til scc da?
1960 resto cal. OTT
1960 resto cal. OTT
Omsider er billetter handla! Og eg kan konsentrera meg om turen bortover..
Jayster skal vera co-pilot med meg, så han sitter på med nokon til bulken. der står eg å mutteren å venter med Impulsen og ghiaen. MEN Den som Jayster sitter på med kan jo ikkje stoppa for å sleppa av jayster, utan att resten av konvoien stopper,,, ellers vert me separert etc, så eg lurte på om det er mulig att heile konvoien stopper på bulken?? Det går fint an å snu der, eg kan laga eit bilde..
Ellers så hadde det vert greit om the convoy leader melder seg med eit telefonnummer, så eg/han/ho tar kontakt når de passerer dale/bolstad eller noko, så eg veit korti me skal stikka heima ifrå.
Også gleder eg meg noko hemningslaust!
Jayster skal vera co-pilot med meg, så han sitter på med nokon til bulken. der står eg å mutteren å venter med Impulsen og ghiaen. MEN Den som Jayster sitter på med kan jo ikkje stoppa for å sleppa av jayster, utan att resten av konvoien stopper,,, ellers vert me separert etc, så eg lurte på om det er mulig att heile konvoien stopper på bulken?? Det går fint an å snu der, eg kan laga eit bilde..
Ellers så hadde det vert greit om the convoy leader melder seg med eit telefonnummer, så eg/han/ho tar kontakt når de passerer dale/bolstad eller noko, så eg veit korti me skal stikka heima ifrå.
Også gleder eg meg noko hemningslaust!

En liten tur innom Tommys idag, for litt soft-is og VW-prat. Flere folk fra klubben tilstede, så vi pratet litt om turen. 
Ser ut som om dette blir planen:
Oppmøte hos Tommys i GOD tid før avreise, gjerne rundt kl 0900.
Ha med all bagasje og sørg for at du har FULL bensintank!! (så slipper vi å stoppe for å fylle allerede i Arna....)
Avreise kl 1000!! Don't be late!
Husk å ta med billetten til SCC, hvis du ikke skal kjøpe i porten.
Dette er på ingen måte spikret, men det er litt frem og tilbake på forumet.

Ser ut som om dette blir planen:
Oppmøte hos Tommys i GOD tid før avreise, gjerne rundt kl 0900.
Ha med all bagasje og sørg for at du har FULL bensintank!! (så slipper vi å stoppe for å fylle allerede i Arna....)
Avreise kl 1000!! Don't be late!
Husk å ta med billetten til SCC, hvis du ikke skal kjøpe i porten.
Dette er på ingen måte spikret, men det er litt frem og tilbake på forumet.
1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
1972 1302S "Smurfen"
- RZR-Marius
- Supermedlem
Kan dere ikke bare komme ned og møte oss på hovedveien a lissom?Tistlo wrote: Jayster skal vera co-pilot med meg, så han sitter på med nokon til bulken. der står eg å mutteren å venter med Impulsen og ghiaen.

Regenstadt Zombie Racewerks: http://www.regenstadt.com
The terrifying time transporting machine of Dr.Tregs!
1200 -58 1/6 -67 Singelcab
The terrifying time transporting machine of Dr.Tregs!
1200 -58 1/6 -67 Singelcab
Tror det var plan,men eg er litt avhengig å sitter på med noen til bulken fra Tommys.så hopper eg ut på bulken! 

1960 resto cal. OTT
1960 resto cal. OTT
Ja det er det som er dillemma.. Jayster må sitte på med nokon opp på bulken, og derfor så er han jo plutselig midt i konvoien, og hopper av lasset idet han stopper for å hive seg med i impulsen.. men det går vel kanskje bra? tar det att på neste stopp?? (kor er det forresten?)jayster wrote: Tror det var plan,men eg er litt avhengig å sitter på med noen til bulken fra Tommys.så hopper eg ut på bulken!![]()
Med mindre heile bunten har lyst til å svinge av hovedvegen sjølvsagt

- Crusing sjæfen Mac dyregod
- Supermedlem
vi må vel klare å stoppe opp og vente på dere på Bulken! Brenner ingen steder (håper jeg). så selv om det er full pinne og bånn pedal så kan vi vel ta en pust i bakken mens han slenger seg i impulsen??
Men er enig i at når kl er 10.00 så er vi kjørt!!! (fra Tommys)
Men er enig i at når kl er 10.00 så er vi kjørt!!! (fra Tommys)
1973 T1 Automatic.
Hadde vert konge om dekan spanderer dei 3minutta me bruker på å organisera oss i impulsen og ghia 
men då reknar eg med att dekan er på bulken i ca. halv 12 tida? men eg trenger fortsatt nummeret til ein eller an luring som er med i konvoien så eg får sjekka kor langt det er komt etc..

men då reknar eg med att dekan er på bulken i ca. halv 12 tida? men eg trenger fortsatt nummeret til ein eller an luring som er med i konvoien så eg får sjekka kor langt det er komt etc..
- Bjørn Hjellestad
- Supermedlem
Hei hei!
Jeg er tilgjengelig på mob 924 99 977, jeg er en luring, men må bemerke at jeg ikke er convoisjef
Ser fram til SCC!
Jeg er tilgjengelig på mob 924 99 977, jeg er en luring, men må bemerke at jeg ikke er convoisjef

Ser fram til SCC!
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Eg sit allereie i bilen og ventar. Blir j...... vanskeleg å holde igjen til torsdag. 

1974 1303S
2018 Husqvarna Vitpilen 701
2018 Husqvarna Vitpilen 701
- Crusing sjæfen Mac dyregod
- Supermedlem
Du og! kan ikke vente..GSR wrote: Eg sit allereie i bilen og ventar. Blir j...... vanskeleg å holde igjen til torsdag.![]()

Skal lete lenge for å finne en kjekkere gjeng å dyrke vw lidenskapen med

1973 T1 Automatic.