RZR-Marius wrote:
Da foreslår jeg at de neste postene vies til å svare på jonTs spørsmål.
Ja, jeg kan kjøre 10:00 på torsdag og ta hele veien i en smekk.
10 gjaldt avreise torsdag. Har ikkje tenkt på heimreise. Må på jobb 0800 mandag, så det blir vel litt utpå dagen eingong. Blir litt seint å vente på premieutdelinga. Treng nok ikkje gjere plass på hylla til pokalar heller
12-tida kanskje?
Last edited by Anonymous on Thu Jul 30, 2009 9:56 pm, edited 1 time in total.
10 bortover ja? Forutsetter at vi ikke skrur til 05 natt til torsdag... Skal jo holde oss våkne bak rattet i komfortable kjøredoninger, tross alt. Kina-gutta i den andre tråden viser vel at vi er noen skikkelige sveklinger om vi ikke kjører non-stop, på den andre siden er det no godt med en matbit og litt fotoshooting underveis? For ikke å snakke om X antall servicestopp, med bremselufting og ventildekselpakninger, etc. Blir så gøy atte!
FreddyB wrote:
Menatteischwartehelheim.. Er ruta spikra no, eller?
Ja, er'ikke Aurland - Hol'a, Freddy?
...og ja, Magnus og jeg er klar kl 10 på torsdag
Last edited by Solan on Wed Aug 05, 2009 11:41 pm, edited 1 time in total.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Idag;
Greaset opp forstillingen, hektet på varmepottene, prøvemontert senk, prøvemontert nye bremser, ting faller på plass! For 1300s`n ihvertfall.
Til patinaen venter jeg fortsatt på nye bremsesko fra Unneberg. What to drive, what to drive!
Regenstadt Zombie Racewerks: http://www.regenstadt.com
The terrifying time transporting machine of Dr.Tregs!
Av hensyn til familien, ligg eg an til å skippe SCC i år. Har fått kursplanen min i Nordsjøen, og den innebærer at eg har ei veke heime fram til 7.desember. Elles blir det kurs i Bergen og Stavanger så godt som alle fridagar i fleire mnd. framover. Så samvittigheten min seier at eg skal prioritere familien dei neste to vekene.. Har vore meir eller mindre på farten uttaskjærs sidan april, og guttungen har prestert å seie at han har mista pappa'n sin.. Så det er vel best å ta signala alvorlig.
Har kjøpt billett inkl. strøm på SCC, og kan overlate strømdelen til VWACB free of charge. Greit til ein boomblaster eller eggkokar, evt. ein 12V ladar eller ei elektrisk motorsag. Vurderar å stikke innom SCC på laurdagen, for å sjå på bilar og litt drag - samt prate litt med folk. Om nokon i styret vil ta "ansvar" for strømdelen, så er det berre å slenge i vei ein PM eller ta det direkte i tråden her.
Håpar de får ein knall cruising til Gardermoen, guttar og jente(r). Satsar på å stikke innom camp'en laurdag, for å spane på forholda.
- Freddy
Hadde då aldri trudd eg skulle kjøpe late-looker..