**Hans Martins GARASJE**
Moderator: Global moderator
**Hans Martins GARASJE**
I denne garasjen finnes det :
1 stk Type 1 1958 Ragtop - karosseri dingler under taket, chassis står og venter på videre sveisearbeide. En kommende Herbie.
1 stk Type 262 - "evneveik", ved hjelp av støttepedagog skal denne opp å gå i ei fremtid nær deg.
1 stk Type 1 1300s - SCC transport med mye god rust
1stk 1967 bunn som søker karosseri
1stk 1967 bunn som skal inngå tvangsekteskap med et Buggykarosseri från Sweden.
De 5 overnevnte deler så langt på 2 motorer . En heftig 1300 singelport samt en 1600 dobbelport.
Evneveiken hjemme hos Andrè ..
alle bilder rappet fra RZRs arkiver
Stemningsrapport fra prosjekt ragtop:
der schnellfahrer
1 stk Type 1 1958 Ragtop - karosseri dingler under taket, chassis står og venter på videre sveisearbeide. En kommende Herbie.
1 stk Type 262 - "evneveik", ved hjelp av støttepedagog skal denne opp å gå i ei fremtid nær deg.
1 stk Type 1 1300s - SCC transport med mye god rust
1stk 1967 bunn som søker karosseri
1stk 1967 bunn som skal inngå tvangsekteskap med et Buggykarosseri från Sweden.
De 5 overnevnte deler så langt på 2 motorer . En heftig 1300 singelport samt en 1600 dobbelport.
Evneveiken hjemme hos Andrè ..
alle bilder rappet fra RZRs arkiver
Stemningsrapport fra prosjekt ragtop:
der schnellfahrer
Last edited by hans on Mon Jul 27, 2009 2:08 am, edited 1 time in total.
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
- Posts: 3150
- Joined: Sat Aug 30, 2008 9:21 am
- Location: Nordhordland
Sv: **Hans Martins GARASJE**
Stikker snart innom Hans med kaffe! Spennende å se prosjektene dine igjen.
Snakkes
Sune
Snakkes
Sune
www.samboen.com
1962 T1 Tysnes Raceren
1962 T1
1959 T2 Panel
1961 Vespa 150
1991 Carrera 4
Det går ikke så fort, men så blir det ikke så bra heller!
1962 T1 Tysnes Raceren
1962 T1
1959 T2 Panel
1961 Vespa 150
1991 Carrera 4
Det går ikke så fort, men så blir det ikke så bra heller!
Sv: **Hans Martins GARASJE**
Flotte biler!!! tror jeg må kjøpe meg en gård eller noe med en god låve, så jeg kan få plass til noen flere selv!
Thomas
Thomas
57 - 117 Oval Ragtop - No longer Supercharged by Judson
65 - 343 Karmann Ghia
65 - 343 Karmann Ghia
Sv: **Hans Martins GARASJE**
Noen gleder seg mer til høsten enn andre? Du har en stall som mange vil sikle etter når disse blir klare! Splitt dobbelkabiner, 59 ragtop, 67... kryss i alle rutene!
Sv: **Hans Martins GARASJE**
Gleder meg til å kunne ta fatt på ragtoppen igjen
Håper på besøk når høsten kommer, nå som Tommy og Svein har skiftet lokale kan det
bli ensomt med mindre jeg lurer Knut og Knut til å jobbe litt =)
Håper på besøk når høsten kommer, nå som Tommy og Svein har skiftet lokale kan det
bli ensomt med mindre jeg lurer Knut og Knut til å jobbe litt =)
Sv: **Hans Martins GARASJE**
DA er jeg nettopp kommet inn døra etter noen timer i garasjen. Vi skulle ta ut motoren av en 1300s Tommy nå har overlatt meg som han i sin tur kjøpte av Kjell T.
Motoren vel ute fant Tommy ut at natten var ung og det var tid for senking. Kort tid senere lå forstillingen på betongen mens jeg og Bjørn, mest Bjørn, drev på med
motoren som skal inn i 1300'n.
Det finnes bilder min de er enn så lenge på min mobil i mangel av kabel ....
Stor takk til Tommy og Bjørn
Motoren vel ute fant Tommy ut at natten var ung og det var tid for senking. Kort tid senere lå forstillingen på betongen mens jeg og Bjørn, mest Bjørn, drev på med
motoren som skal inn i 1300'n.
Det finnes bilder min de er enn så lenge på min mobil i mangel av kabel ....
Stor takk til Tommy og Bjørn
Sv: **Hans Martins GARASJE**
Flinke karer!
Sv: **Hans Martins GARASJE**
Tommy er så rask at det er vanskelig å få ham i fokus
forstillingen nede
motor ute - snart klar for ny inn
Det lekker godt med gearolje fra/rundt mansjettene på gearkassa/akslingene - det gleder jo
et hjerte stort, så nå skal jeg sjekke hva unneberg kan levere .
Sv: **Hans Martins GARASJE**
I verste fall et par ruller med døkkteip Når dere er så kjappe burde jo nesten Panlen rygget hekken inn porten og fått implantert supermotoren?
Sv: **Hans Martins GARASJE**
Vi får gjøre det som er enklest - står panelen med motoren i fremdeles eller må den taues fra krankenhaus ?
Sv: **Hans Martins GARASJE**
Det får dere nesten avtale med Sune - sist jeg så den var den i!
Sv: **Hans Martins GARASJE**
HOOONOLULU for noe drit det er å putte fjærpakker på plass .... grisete , glatt og særdeles knotete. Når man så har fått fjærpakkene
på plass kan man være sikker på at de er snudd slik at feteskruene ikke treffer ......
Det positive er at etter 3 timer med knot tar det nå 1 minutt å få en fjærpakke på plass .... gjerne feil vei men den kommer på plass
Sliter litt med å finne ut hvordan de skal stå samt få bærearmene helt på plass - er 5 mm glipe - håper kveldens økt blir mer produktiv enn de foregående..
..gått steike seint med meg. . . (....muligens Marius og Knuts feil som kom innom og liret av seg slibrigheter i et par timer )
på plass kan man være sikker på at de er snudd slik at feteskruene ikke treffer ......
Det positive er at etter 3 timer med knot tar det nå 1 minutt å få en fjærpakke på plass .... gjerne feil vei men den kommer på plass
Sliter litt med å finne ut hvordan de skal stå samt få bærearmene helt på plass - er 5 mm glipe - håper kveldens økt blir mer produktiv enn de foregående..
..gått steike seint med meg. . . (....muligens Marius og Knuts feil som kom innom og liret av seg slibrigheter i et par timer )
Sv: **Hans Martins GARASJE**
kommer bilder, ville bare nevne hvor facinert man kan bli av repro skjermer. Høyre forskjerm var rusten og når jeg tok tak i
bakkant kunne jeg rive skjermen tvert av. Alle boltene stod pent igjen i bilen Hjalp selvsagt litt at nedre 15 cm av bilen
ser ut til å ligger igjen langs Bergenske veier
bakkant kunne jeg rive skjermen tvert av. Alle boltene stod pent igjen i bilen Hjalp selvsagt litt at nedre 15 cm av bilen
ser ut til å ligger igjen langs Bergenske veier