Hei! Jeg og fruen er på bergensbesøk med boble denne uka, og vil gjerne treffe vw-folk. Vi tar en tur til Tommy's på søndag ca 13-14-tiden - flere som tar en tur innom?
Cruiser gjerne fra Bergen - vi holder til ved handelshøyskolen.
Anyone?
Skal vi cruise gjennom Byen, via Hop/Midtun og til Tommys? Vi pleier å møtes på Bontelabo/Skolten (der hvor ferjene til Danmark osv går ut fra), skal vi si kl. 13 der da?
Skal visstnok bli sol og 15 grader kl 14 på søndag, ser det ut for nå.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Skal vi gjøre dette til en "VWACB-cruising"...?
Jeg sender ut mail til medlemmene, så ser vi om vi klarer å stable litt flere folk på beina søndag formiddag...
Moshe wrote:
Jeg sender ut mail til medlemmene, så ser vi om vi klarer å stable litt flere folk på beina søndag formiddag...
Moshe wrote:
God idé!
Supert! Jeg sjekker innom tråden fra tid til annen.
hey hey.. vi har nå valgt å legge ned Tommys grill. det har vært en litt for hard vinter å litt for mange "uhell" med bygget siden vi startet. så derfor var det rett å slett ikke noe økonomi å holde det igang. men vi har hatt 8 kanon mnder med mat laging å MYe preik. jeg vil takke alle vw venner for kanon oppmøte i treff sesongen med masse fine biler å hyggelig besøk. vil også takke alle som var med på oppstart og utvask av bygget