Er sikkert i garasjen og styrer.. Ring gjerne 92 05 40 01 hvis du kan !
Thomas
Moderator: Global moderator
Tror du kan bestille armene fra Unneberg i forkant, så sender du de gamle i retur - er det ikke sånn det fungerer?ts wrote: ok! må ha meg en tur på sandsli i morgen tidlig uansett.. så får se da.. men når jeg sender til unneberg ? trenger jeg det da ? eller sender jeg inn hele bærearmen ? må vel først få av den øvre armen, for å få av trommelen. og så ta nedre.. men der kommer det et stag som går igjennom noen bånd som jeg ikke har lyst å åpne uten videre, da jeg er redd jeg ikke får de sammen igjen. Hvis jeg løsner bærearmen og smører godt med fett på det staget, klarer jeg da å dra av armen ?
...og eg som alltid har hatt inntrykk av at det er mykje armar og bein på Unneberg...FreddyB wrote: Men Unneberg har ikkje armar igjen på lager..
Mener å huske de satt litt fast jeg heheMoshe wrote: Jeg byttet dette på 66'en for noen år siden.
Kjapt og greit og helt uten problemer!!!![]()
Joda, armene satt litt fast, det er vel litt kraft og litt teknikk som skal til for å få de løs...RZR-Marius wrote:Mener å huske de satt litt fast jeg heheMoshe wrote: Jeg byttet dette på 66'en for noen år siden.
Kjapt og greit og helt uten problemer!!!![]()
![]()