Boblespotting
Moderator: Global moderator
Sv: boblespotting
Svart, tidlig 60-taller med takgrind i løbergsveien i morges. Ved lunsjtider suste klubbussen forbi over Nygårdsbroen. Sjeldent syn. 

T1, 1969 "Møyfrid"
61modell boble, latebay, "gammal" boble (små baklys, oval-61) beige av farge, spotta på vangen. 69modell rat-looker på Ikea åsane, 2 bobler av 60-70tals årgang på tommy's ++ 

TLF: 97419035
Dem på Tommys var mine. Den hvite ble godkjent og fikk skilt i dag
og nå er den røde blitt Tommys.

- Crusing sjæfen Mac dyregod
- Supermedlem
<3 What to say.. <3Tistlo wrote: 69modell rat-looker på Ikea åsane
Det er en gullfarget 03 som lusker rundt i gatene her! Uidentifisert! Hvem sin!?
1973 T1 Automatic.
Spotta ei håndfull folkevogner etter ein tur til Seim og Meland for å skyte.
Blandt anna ei orasnje boble på veg mot bergen (fekk ikkje sett den så mykje) Den hadde ivertfall ein fin plustrelyd
men det som var mest skremmande var att på Bulken, ved lilandsbrua kom det ein lyseblå oval mest sannsynlig, som kom frå Viki, så kanskje dei har hatt ein tur rundt vangsen? eg såg desverre ikkje om den for mot bergen eller voss ved stamvegen..
Blandt anna ei orasnje boble på veg mot bergen (fekk ikkje sett den så mykje) Den hadde ivertfall ein fin plustrelyd
men det som var mest skremmande var att på Bulken, ved lilandsbrua kom det ein lyseblå oval mest sannsynlig, som kom frå Viki, så kanskje dei har hatt ein tur rundt vangsen? eg såg desverre ikkje om den for mot bergen eller voss ved stamvegen..
Ser en del bobler i trafikken her i området Lagunen og innover mot byn, men hver gang jeg hilser - så har jeg ikke sett at folk hilser tilbake. Er ikke folk helt våkne i trafikken, eller er det bare meg som ikke har sett det?
Ingen fornuft - ren entusiasme!
- Supermedlem
Erika; jeg må ærlig innrømme at om folk hilser så er det slett ikke alltid jeg ser det! men kommer det en vw imot, så reagerer jeg, tror jeg 

1973 T1 Automatic.
Erika, hilste på deg her om dagen på vei mot lagunen, men hadde ikke vinduet oppe som du hadde pga defekt heis og sikkert ikke lett og se responsen da 

- Supermedlem
Skal si RZR gutta virrer rundt i Bergen! Så den mørke grønne biggen og den snedige RZR bussen idag! 

1973 T1 Automatic.
Såg panelen te Sune i Åsane kl.23.13 tidligare i kveld! Kjekt med splittbuss på veien 

-1973 1300s
- Supermedlem
så en grønn 1300 i bygarasjen i dag tidlig når jeg kjørte til jobb.
1973 T1 Automatic.
pre 67 med 80tals custom lakkjobb og senk framme, spotta på bjørke bilopphugging. Innafor gjerdet

Go for it, kanskje det er mye god deler på den!Tistlo wrote: pre 67 med 80tals custom lakkjobb og senk framme, spotta på bjørke bilopphugging. Innafor gjerdet![]()
![]()