Jeg forstår det er vanskelig, spesielt rett etter en bug out å kunne sette av første helgen etter til vw. Men jeg er veldig interessert i å få klubben litt mer aktiv igjen! Det behøver ikke være kjempe arrangementer med masse opprigging og styr. Bare vi samles!
Min kollega, tidligere stord beboer foreslo en crusing til stord, hvor gjerne en vw gjeng der i fra kan vise vei til et fint sted å grille og være sosial? Turen er akkurat lang nok om man skulle ønske å kjøre tilbake samme dag + det blir litt mer enn bare å kjøre i sirkel i bergen.
Finnes det noen stordaværinger(

) som kunne tenke seg noe sånt? Jeg har og hatt voss i tankene...
Tenker egentlig litt høyt her i håp om å få andre og litt gira på mer. Kjekt om flere kunne lokket med fruen og. Tror vi trenger litt jenter som vil være med.
Kanskje å ha årspremiereing i vwacb til det medlemmet som møter opp flest ganger til sosialt moro hadde vært noe?
Og for å nevne treffet i stavanger. Regner med det er flere enn jeg som finner veien? I så fall skulle vi samlet oss og kjørt ned sammen! Det må bli gøy.
Kom med forslag. Jeg må ikke på død og liv ha vw denne helgen og, men foreslå alt hva som kunne vært kjekt..
1973 T1 Automatic.