1302 er det iallfall ikke, den har ikke sånne baklykter, og den har McPherson, og altså andre forskjermer. Skjerpings, Tistlo
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Men eg trur me kan slå fast att det er ein ombygd 1300 då! men det kan det jo ikkje vera pga halvmånane.. og sidan det ikkje er mcphearson så må det vera noko muffins her! Sikkert rett som Andy seier, for denne er nok ikkje produsert etter vanlige tyske normer...
Tistlo wrote:
Men eg trur me kan slå fast att det er ein ombygd 1300 då! men det kan det jo ikkje vera pga halvmånane.. og sidan det ikkje er mcphearson så må det vera noko muffins her! Sikkert rett som Andy seier, for denne er nok ikkje produsert etter vanlige tyske normer...
Forleden parkerte jeg ved siden av en patinert, mellomgrønn ca. 68-69 Type 1 i Blomsterdalen, så rimelig original ut, men hadde patinert hideaway eksosanlegg. Eier kjørte ut akkurat da jeg skulle til å fiske frem telefonen, ikke noe bilde, dessverre. Noen her?
I ettermiddag så jeg også en fin, rød sen sekstitaller da jeg kjørte forbi Esso ved krysset til Osveien, kjørte avgårde den også. Møtte også en blå -65 kjent som virket kjent, kom nedover mot Tveitevannet i kveld? Artig å se litt folkiser langs veien nå!
Feita blå Bay ved Landås Dekk... Bilen tilhørte en kunde og det skulle visst fikses en del på den, en av de som jobber der sa at det kostet 4 ganger så mye å fikse som å kjøpe en annen????? Stilig bil ihvertfall
larst wrote:
Feita blå Bay ved Landås Dekk... Bilen tilhørte en kunde og det skulle visst fikses en del på den, en av de som jobber der sa at det kostet 4 ganger så mye å fikse som å kjøpe en annen????? Stilig bil ihvertfall
Koster alltid penger å fikse bil, spørs jo hvor mye en kan gjøre selv. Og om du får en som er fire ganger billigere så trenger den normalt de samme utleggene til fiks!