Endelig en dag jeg kunne jobbe på bobla igjen. Kan ikke kjøre vinkelkutter om natta, men i
dag - FINALLY..
som tidligere nevnt. løkhodene som har tatt i denne bobla tidligere har jaggu gjort bilen en bjørnetjeneste.
Sveise fast karosseri og chassis var unødvendig - og mye av det de har gjort for å "pusse opp" denne bilen har vært mot sin hensikt.
Anyhow - etter å ha kuttet langs kanalen på førersiden og h/v kanal bak så løsnet jævelen
var innehaver av bilen som stod for kuttinga, om hun insisterer på at det er hennes bil så må hun jaggu jobbe litt og
Sexy uten bunn
Understellet på plass i skuret. Skal ha noen timer med det i kveld . Se om jeg kan få pusset over bunnen for å se hva som dukker opp...
Et bilde av platedonor med motorluka Andre kom med . Kjøpt med åpen retur om selger skulle trenge den før jeg gjør
Kan nevne at jeg sveiste inn flatjern mellom a og b stolpe uten merkbar effekt - da jeg løftet av karosseriet skilte a og b seg fra kanalene. og jeg lurer på om mine
flatjern da buer litt innover fra stresset.
stresser ikke nevneverdig med det. er så mye som skal gjøre før jeg tenker på dørene
Har lest litt om aerodynamikken til boble .. eller skal man snakke om oppdriften ? anyhow .. er det noen som har prøvd å lage venturi tunneler under bilene ? er jo paddeflatt - burde være mulig å ha det morro der ? bare en delerisk tanke