Sv: "Rusken"

Legg inn bilder og info om bilen din eller prosjektet ditt.

Moderator: Global moderator

Solan
Styret
Styret

Post by Solan »

T-1 wrote: ... men med Rzr gjengen som støtte er det nada problem...
...jeg har nå skrudd en og annen skrue på denna bussen jeg også, da...  :-\ ække bare ko-pilot, lissom...
Last edited by Solan on Wed Jan 28, 2009 3:14 pm, edited 1 time in total.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"

"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
T-1
Supermedlem
Supermedlem

Post by T-1 »

Det er helt rett!!  ;) svein har vært rå mann å ha med seg på prosjektet  :thup både her å på panelen. ikke meningen å glemme deg sjef ;) Syns det er vanvittig moro at det skjer så mye i garasjene rundt om..  :thup
The Wheeler dealer
RZR-Jånni
Moderatorer
Moderatorer

Post by RZR-Jånni »

Få se listen da...
Regenstadt Zombie Racewerks
67 Sika
74 1303S Big
77 Doka
84 Transporter
T-1
Supermedlem
Supermedlem

Post by T-1 »

RZR-Jånni wrote: Få se listen da...
Kan se ut som det har vært en lærling som har tatt eu kontrollen idag. fikk noen greie 2er feil. blant annet på bremse rør, bremse fordelig å manglet en bensin klemme..

Men fikk feil på at lysa ikke virket (ikke dumt å skru di på da) side døren ville ikke åpne (greit å prøve å låse den opp kanskje? ) :P i tilleg fikk jeg for eksos lekk å for høy co. mnjaa.. etter hva ryktende sier skal det ikke ha noe å si på en veteran. pluss noen andre tullette 1er feil.. så tipper det er å fikse bremsene så bør det vel gå greit  :thup
The Wheeler dealer
heljo
Seniormedlem
Seniormedlem

Post by heljo »

Då må du klage på kontrollen din, så bør du sleppe å betale for etterkontrollen!
RZR Andy
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by RZR Andy »

Jeg må si jeg er imponert over både pågangsmotet og innsatsen her, Tommy! Dere ABC-gutta har virkelig flesket til her, her lukter det skilter i neste uke! Stå på! :thup
RZR-Jånni
Moderatorer
Moderatorer

Post by RZR-Jånni »

T-1 wrote:
RZR-Jånni wrote: Få se listen da...
Kan se ut som det har vært en lærling som har tatt eu kontrollen idag. fikk noen greie 2er feil. blant annet på bremse rør, bremse fordelig å manglet en bensin klemme..

Men fikk feil på at lysa ikke virket (ikke dumt å skru di på da) side døren ville ikke åpne (greit å prøve å låse den opp kanskje? ) :P i tilleg fikk jeg for eksos lekk å for høy co. mnjaa.. etter hva ryktende sier skal det ikke ha noe å si på en veteran. pluss noen andre tullette 1er feil.. så tipper det er å fikse bremsene så bør det vel gå greit  :thup
Hehehe.. Mye teite feil ja. Hvor var kontrollen tatt? Eksoslekkasje er jo greit at er feil om det er store lekkasjer og bråker (Men her var vel nytt montert?), men for høy CO er ikke mangel. Bare om det er uvanlig mye røyk/sot fra eksosen som tydelig ikke skal være der..
Regenstadt Zombie Racewerks
67 Sika
74 1303S Big
77 Doka
84 Transporter
T-1
Supermedlem
Supermedlem

Post by T-1 »

den er tatt på bjelde og co i arna.. Ja var en eksos pakning som lå i klem fikk jeg beskjed om når jeg hentet bilen.. får nye bremse rør i morgen så da blir det ny økt i helgen tenkte jeg. kan vel ikke være en umulig jobb å skifte?  ??? jo takk for det andy (å takk igjen for masse hjelp) ;) satser på skilter så kjapt som mulig, sjekket om skilitene lå på biltilsynet enda å det gjorde de. sune mente at de ikke klipper veteran skilter å det stemmer. så det her blir moro  :thup
The Wheeler dealer
T-1
Supermedlem
Supermedlem

Post by T-1 »

heljo wrote: Då må du klage på kontrollen din, så bør du sleppe å betale for etterkontrollen!
Svigers jobber der så får heller bite det i meg :P men måtte jo hatt etter kontroll uansett med tanke på bremse rørene..
The Wheeler dealer
heljo
Seniormedlem
Seniormedlem

Post by heljo »

Å skifte bremserør er ingen stor kunst, men problemet er ofte å få lufta bremsene etterpå fordi lufteskruane er rusta fast. Du får bruke litt rustløysar på luftenipplar og rørskøytane, spray ofte, fram til du får nye deler. Lykke til.
FreddyB
Supermedlem
Supermedlem

Post by FreddyB »

Tilleggsutstyr til bilen?

Image
Image
Image

;)
Hadde då aldri trudd eg skulle kjøpe late-looker..
T-1
Supermedlem
Supermedlem

Post by T-1 »

:o :o steike den der  kommer gjøre seg på bilen :thup lurer på en tur til uken.. passer det på onsdag/torsdag?
The Wheeler dealer
FreddyB
Supermedlem
Supermedlem

Post by FreddyB »

Oioi, du kastar ikkje vekk tida, gitt! Hehe.. Onsdag passar, då har eg fri. Torsdag er litt verre.. Då må eg møte på jobben og sånn.. Drittalt, men sånn er livet. Hehe..
Hadde då aldri trudd eg skulle kjøpe late-looker..
T-1
Supermedlem
Supermedlem

Post by T-1 »

;) da har vi en avtale på onsdag 8) ringas ;D
The Wheeler dealer
RZR Andy
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by RZR Andy »